۱۲ آبان؛ سعید مرتضوی در دادسرای کارکنان دولت

ایران > حقوقی‌و قضایی– ممتازنیوز:
وکیل شکایت پرونده معروف به پالیزدار گفت: سعید مرتضوی فردا برای رسیدگی به شکایت موکلانم باید در شعبه ۱۵ بازپرسی دادسرای کارکنان دولت حاضر شود.

ترک همدانی در گفتگو با مهر در این باره گفت: عباس پالیزدار ، پیمان حاج محمود عطار و چند تن دیگر از وکلایم از دادستان سابق تهران به اتهام بازداشت غیرقانونی و نشراکاذیب و افترا شکایت کردند که این شکایت برای رسیدگی به شعبه ۱۵ بازپرسی دادسرای کارکنان دولت فرستاده شد.

وی افزود: چند روز قبل که سعید مرتضوی برای پرونده ای به دادسرا آمده بود وقت رسیدگی از سوی شعبه ۱۵ دادسرا به او ابلاغ شد و فردا – یکشنبه- برای رسیدگی به شکایت های مطرح شده باید در دادسرا حاضر شود.

این وکیل دادگستری خاطر نشان کرد؛ امیدارم آقای مرتضوی فردا در دادسرا حاضر شوند تا تحقیقات تکمیلی در این پرونده صورت گیرد.

پیمان حاج محمود عطار، یکی از شاکیان پرونده نیز به خبرنگار مهر اظهار داشت: من در شکایت خود دو موضوع را مطرح کردم. نخست مشارکت در بازداشت غیرقانونی و اعمال نفوذ در پرونده که منجر به صدور حکم محکومیت در دادگاه بدوی شد.به این اتهام ۲۲ روز در زندان اوین در بازداشت انفرادی بودم.

وی افزود: دادستان سابق تهران در تمام مصاحبه های خود که در رسانه ها انتشار یافته است اشخاص دستگیر شده با عباس پالیزدار را باند ضدامنیتی اعلام کرده که در دادگاه بدوی از این اتهام تبرئه شدیم. حال به خاطر این اظهار نظر از وی به اتهام افترا و نشراکاذیب شکایت کرده ایم.

عطار خاطر نشان کرد، در رابطه با بازداشت غیرقانونی برای بازپرس پرونده کیفرخواست صادر شد و در شعبه ۷۸ دادگاه کیفری به آن رسیدگی شد.البته به رای این شعبه اعتراض خواهیم کرد و پرونده به دیوان عالی کشور فرستاده می گردد.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.