۱۶ میلیارد تومان دانشگاه احمدی‌نژاد به حساب نهاد ریاست جمهوری بازگشت/خبری از دستگیری‌ها ندارم

اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون سرپرست نهاد ریاست جمهوری در خصوص آخرین وضعیت ۱۶ میلیارد تومان پول برداشت شده از حساب نهاد ریاست جمهوری برای کمک به دانشگاه ایرانیان، ‌گفت: این مبلغ با هماهنگی‌ها و پیگیری‌های انجام شده به حساب ریاست جمهوری بازگشته است.

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز، مرتضی بانک معاون سرپرست نهاد ریاست جمهوری در خصوص آخرین وضعیت ۱۶ میلیارد تومان پول برداشت شده از حساب نهاد ریاست جمهوری برای کمک به دانشگاه احمدی‌نژاد، ‌گفت: این مبلغ با هماهنگی‌ها و پیگیری‌های انجام شده به حساب ریاست جمهوری باز گشته است.

وی افزود: مبلغ ۱۶ میلیارد تومان کاملاً به حساب نهاد ریاست جمهوری برگشته است.

معاون سرپرست نهاد ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: دیوان محاسبات ابتدا از برداشت ۱۶ میلیارد تومان از حساب نهاد ریاست جمهوری اطلاع پیدا کرده بود و طی نامه‌ای رسما به نهاد ریاست جمهوری منتقل کرد که این تصمیم نادرست بوده است و بعد از پیگیری‌های انجام شده ار سوی ما با توجه به نظر دیوان محاسبات این پول به حساب نهاد ریاست جمهوری برگشت.

بانک در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان دولت قبلی این پول را برگردانند و یا با پیگیری مسئولان دولت این کار انجام شده است، اظهار داشت: بعد از پیگیری‌های انجام شده از سوی ما آن‌ها این پول را برگرداندند.

وی در پاسخ به اینکه مطرح شده است تعدادی از کارکنان نهاد ریاست جمهوری در این زمینه دستگیر شده‌اند، اظهار داشت: بنده خبری از این موضوع ندارم.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.