۱۷ آبان، آخرین بها ارز، طلا و سکه در بازار تهران

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از بینا در تاریخ ۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱،

بینا- اونس جهانی طلا امروز چهارشنبه به ۱۷۲۲ دلار افزایش یافته است که بالاترین سطح در ماه نوامبر می باشد. از سوی دیگر هر اونس طلای آمریکا نیز امروز با رشد ۴ دلاری در محدوده ۱۷۱۹ دلار داد و ستد شده است.

به گزارش تفسیری بینا، در پی اعلام خبر پیروزی باراک اوباما در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ، روز چهارشنبه در بازار توکیو ارزش دلار در برابر یورو کاهش یافت.
ساعت سیزده و بیست و یک دقیقه (ساعت چهار و بیست و یک دقیقه به وقت گرینویچ) روز چهارشنبه در بازار توکیو هر یورو یک ممیز دو هزار و هشتصد و هفتاد و سه دلار معامله شد. این در حالی است که پیش از این ارزش هر یورو یک ممیز دو هزار و هشتصد و پانزده دلار بود.
همچنین ارزش دلار در برابر ین ژاپن نیز کاهش یافت. هر دلار حدود هشتاد ین معامله شد در حالی که چند ساعت پیش از این ، ارزش هر دلار هشتاد ممیز سی و سه ین بود.

امروز هر دلار آمریکا به ۳۲۰۰ تومان رسید. دیروز این ارز در بازار آزاد ۳۱۸۰ تومان معامله می شد که نسبت به امروز تنها ۲۰ تومان افزایش یافته است.
سایر ارزها هم افزایش بها یافته اند که در جدول زیر قابل ملاحظه اند.

قیمت انواع ارز در بازار آزاد
ارز………………………فروش…………….خرید
دلار……………………..۳۲۰۰……………۳۱۵۰
یورو……………………..۴۱۵۰……………۴۱۰۰
پوند……………………..۵۱۰۰……………۵۰۲۰
درهم……………………۸۶۰………………۸۳۰
لیر ترکیه………………..۱۸۰۰……………۱۷۰۰

امروز هر سکه همه بهار آزادی طرح تازه در بازار آزاد تهران به مبلغ یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله می گردد که نسبت به دیروز ۴۰ هزار تومان گرانتر است.
سایر سکه ها نیز گرانتر شدند که بها آنها در جدول زیر قابل ملاحظه است.

قیمت انواع سکه در بازار آزاد
سکه…………………..فروش……………….خرید
طرح تازه…………..۱٫۳۰۰٫۰۰۰………..۱٫۲۵۰٫۰۰۰
نیم……………………۶۵۰٫۰۰۰………….۶۰۰٫۰۰۰
ربع……………………۳۳۵٫۰۰۰………….۳۱۰٫۰۰۰


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.