۲۰۶ iبه خودروهای دیگر iبه غیر از پارس قابل تبدیل است

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

توقف تولید ۲۰۶ طی ماه های گذشته سبب تاخیر در تحویل این خودرو iبه مشتریان شده اما با توجه iبه ادامه این روند تاخیری مسوولان ایران خودرو در تلاشند تا مشتریان خود را iبه سمت خرید خودرویی دیگر از سبد محصولات خود سوق دهند. با اینحال بعضی از متقاضیان خرید ۲۰۶ از این سیاست چندان خشنود نیستند.
یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: با سلام در مورد تحویل ۲۰۶پیگیر باشید من ۲۰۶sdv2اردیبهشت ماه ثبت نام کردم با موعد تحویل مرداد۹۱الان در مراجعه iبه نمایندگی می گویند یا باید iبه پارس دوگانه ویا iبه ۴۰۵دوگانه تبدیل کنید. این توهین بزرگی iبه من بود این همه صبر کردیم و الان این جواب را باید بدهند! اگر پارس میخواستیم همان اول پارس مینوشتیم متاسفانه ما چیزی iبه عنوان دفاع از مشتری نداریم و با سود ناچیزی که ایران خودرو میدهد (۲۰%سالیانه روز شمار) پول ما نهایتا ۸۷۰۰۰۰۰ شده یعنی ماکزیمم ۷۰۰۰۰۰ تومان سود کرده ایم . پیگیری کنید که چرا جای ۲۰۶ رانا نمیدهند چون در سطح ۲۰۶ است.
این درحالی است که عبدالله بابایی معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو تاکید دارد: طی بخشنامه ای که iبه همه نمایندگی ها ارسال شده این نمایندگی ها تنها مجاز می باشند خودرو ۲۰۶ را iبه خودروهایی چون ال ۹۰، پارس و پارس اتوماتیک در ازای ۲۰۶ و ۲۰۷ اتوماتیک تبدیل کنند.
به گفته بابایی، در صورت تبدیل ،خودرو در سریع ترین وقت تحویل داده خواهد شد.و البته گویا iبه سبب مشکلات در تحویل رانا ۲۰۶ قابل تبدیل iبه رانا هم نیست
۴۵/۲۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.