۲۰۹ هزار نفر امسال بعد از نزاع به پزشکی قانونی مراجعه کردند/ بیشترین نزاع در تیرماه و کمترین در دی است

فروردین ۱۴۰۳
ممتاز نیوز : در ۵ ماه اول سال جاری آمار مراجعان نزاع به مراکز پزشکی قانونی ۱٫۱ درصد کاهش یافت و از ۲۹۳ هزار و ۵۲۳ مورد در مدت مشابه سال قبل به ۲۹۰ هزار و ۳۰۳ مراجعه در ۵ ماه امسال رسید.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از فارس ؛ از کل مراجعان نزاع به مراکز پزشکی قانونی در پنج ماهه امسال ۲۰۳ هزار و ۷۵۶ نفر مرد و ۸۶ هزار و ۵۴۷ نفر زن بودند. بر اساس آمارهای موجود تعداد مراجعان زن مربوط به نزاع در پنج ماهه اول سال قبل ۸۵ هزار و ۵۱۳ نفر و تعداد مراجعان مرد ۲۰۸ هزار و ۱۰ نفر بوده است.

در این مدت استانهای تهران با ۴۸ هزار و ۸۵ نفر بیشترین مراجعان نزاع را داشته است و پس از آن استانهای خراسان رضوی با ۲۷ هزار و ۴۰ مورد و اصفهان با ۲۱ هزار و ۵۲۶ مورد در رتبه‌های بعدی مراجعین نزاع قرار دارند. همچنین در این مدت استانهای خراسان جنوبی با یکهزار و ۵۴۳ مورد، ایلام با هزار و ۹۵۲ مورد و بوشهر با دو هزار و ۲۵۸ مورد کمترین آمار مراجعان نزاع را داشته‌اند.

این گزارش می‌افزاید: در مرداد سال جاری آمار مراجعان نزاع به مراکز پزشکی قانونی ۱٫۷ درصد افزایش یافته و از ۶۲ هزار و ۵۲۱ مورد در مرداد سال قبل به ۶۳ هزار و ۵۸۹ مورد در مرداد امسال رسیده است.

سازمان پزشکی قانونی اعلام کرد: در سال قبل ۶۱۷ هزار و ۳۵۸ نفر به دنبال وقوع نزاع به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کردهء‌اند که بیشترین آمار مراجعان مربوط به تیر با ۶۳ هزار و ۵۴۸ مورد و کمترین آن مربوط به دی با ۳۶ هزار و ۸۸۵ مورد بوده است. در پنج ماهه سال جاری نیز تیر با ۶۵ هزار و ۱۵۹ مورد بیشترین آمار مراجعان نزاع را به خود اختصاص داده است.

health Rss :salamatnews.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.