۲۰ ژوئن آیفون جدید می‌آید

۱۱اردیبهشت، خبرگزاری‌ها- مدل آتی گوشی هوشمند آیفون در تاریخ ۲۰ ژوئن به صورت رسمی توسط شرکت اپل معرفی و پیش‌فروش آن مدت کوتاهی پس از این زمان آغاز می‌شود.

این طور که اسناد انتشار یافته از سوی یک اپراتور مخابراتی ژاپنی نشان می‌دهد، شرکت اپل قصد دارد مدل آتی گوشی هوشمند آیفون را تا قبل از ماه ژوئیه یعنی کمتر از دو ماه دیگر به دست کاربران جهانی برساند.

به گزارش فارس به نقل از سلولار – نیوز، این اسناد و مدارک توسط یک پایگاه اینترنتی فرانسوی انتشار یافته و فروشگاه اینترنتی KDDI نیز بعضی اطلاعات فنی مربوط به این محصول که با نام iPhone 5S شناخته می‌شود را درج کرده است.

اگر این اسناد درست باشد، در آن آمده است که مدل آتی گوشی هوشمند آیفون در تاریخ ۲۰ ژوئن به صورت رسمی توسط شرکت اپل معرفی می‌شود و پیش‌فروش آن مدت کوتاهی پس از این زمان آغاز می‌شود تا فروش این محصول از ماه ژوئیه به طور رسمی آغاز شود.

این اطلاعات محدود که برای فرآیند فروش این محصول انتشار یافته تایید می‌کند که مدل تازه این گوشی هوشمند دوربین دیجیتالی ۱۳ مگاپیکسلی دارد، شامل فناوری تشخیص اثرانگشت می‌شود و روی آن نسخه تازه سیستم‌عامل همراه اپل یعنی iOS 7 نصب شده است.

تنها تفاوتی که بین این خبر و شایعات قبلی وجود دارد این است که پیش‌تر اعلام شده بود از زمان معرفی رسمی این محصول تا موقع ورود آن به بازار جهانی حدود دو ماهی می‌گذرد.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.