۲۱ کشته و زخمی حاصل انفجارهای امروز عراق

انفجار خودروی بمبگذاری شده در مقابل یک مدرسه ابتدایی در الرمادی، حمله افراد مسلح به نگهبانان منطقه الخضراء بغداد از مهمترین اخبار امنیتی عراق تا این لحظه است.

به گزارش پایگاه السومریه ، یک منبع وابسته به پلیس عراق اعلام کرد: در اثر انفجار خودروی بمبگذاری شده در الرمادی در غرب عراق تعدادی کشته و زخمی شدند.

این منبع عراقی بیان کرد: خودروی بمبگذاری شده که از سوی یک فرد انتحاری هدایت می شد در مقابل مدرسه ابتدایی در شهر هیت در هفتاد کیلومتری الرمادی در استان الانبار منفجر شد.

منبع فوق افزود: در اثر انفجار این خودروی بمبگذاری شده چهار دانش آموز کشته و هفت نفر دیگر زخمی شدند و خساراتی به ساختمان مدرس و بناهای مجاور وارد شد.

منابع امنیتی عراقی همچنین اعلام کردند: افراد مسلح با یورش به نگهبانان منطقه الخضراء در بغداد چهار نفر از آنها را به قتل رساندند.

حیدر الزنبور رئیس کمیته امنیتی استان بابل نیز گفت: در اثر حمله افراد مسلح به یک مرکز ایست بازرسی نیروهای عراقی در منطقه البحیرات در شمال بابل یک نفر کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند.

وی افزود: نیروهای امنیتی با محاصره منطقه مجروحان به بیمارستانهای نزدیک برای مداوا انتقال دادند.

منابع  وابسته به پلیس عراق در استان دیالی نیز بیان کردند: در اثر انفجار بمب در شمال شرق بعقوبه یک مرد و فرزندش زخمی شدند.

این منابع افزودند: این در داخل یک مزرعه در اطراف روستای زاغنیه در شانزده کیلومتری شمال شرق بعقوبه کارگذاشته شده بود.

منابع فوق اعلام کردند: این مرد عراقی به همراه فرزندش در زمان انفجار به طور اتفاقی از محل عبور می کردند.

۴۹۲۶۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.