۲۳ آذر، آخرین قیمت طلا، ارز ، سکه و نفت در بازار آزاد

۲۳م آذر ،

۲۳ آذر، آخرین قیمت طلا، ارز ، سکه و نفت در بازار آزاد | چاپ |
پنجشنبه ۲۳ آذر ساعت ۰۹:۵۳

بینا- قیمت طلا در بازارهای آسیایی امروز برخلاف روز قبل کاهش داشت. هر اونس طلا با ۱۰ دلار و ۲۷ سنت کاهش در مقایسه با روز قبل به قیمت ۱۷۰۰ دلار و ۷۰ سنت در هر اونس خرید و فروش می گردد.
به گزارش بینا، این درحالی است که هر اونس نقره با بیست و چهار ممیز شصت و نه صدم درصد کاهش در قیمت معادل بیست و یک سنت به ارزش سی و دو دلار و بیست و پنج سنت در هر اونس خرید و فروش می گردد. هر اونس پلاتین نیز به قیمت یکهزار و پانصد و هشتاد و چهار دلار و شصت و پنج سنت خرید و فروش می گردد.
قیمت نفت خام سبک وست تگزاس اینترمدیت در معاملات بازارهای آسیایی برای تحویل در ماه ژانویه با افزایش سه سنتی در هر بشکه همراه بود و به هشتاد و شش دلار و سی و پنج سنت رسید.
این در حالی است که هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال با بیست و نه سنت کاهش در معاملات آسیایی به قیمت یکصد و نه دلار و چهل و هشت سنت در هر بشکه در بازارها خرید و فروش می گردد.

نرخ برابری ارزهای رایج جهانی
ارزش ین ژاپن در بازارهای مبادلات ارز آسیا در مقابل دلار امریکا افزایش یافت.
امروز هر یک دلار امریکا با هشتاد و سه ممیز سی و نه صدم ین ژاپن خرید و فروش می گردد که در مقایسه با روز قبل ارزش ین ژاپن در مقابل دلار امریکا با چهارده صدم درصد افزایش همراه بوده است.
این درحالی است که هر یک یورو با یک دلار و سی سنت در بازارهای ارز خرید و فروش می گردد که در مقایسه با روز قبل سه صدم درصد کاهش داشته است.
هر یک پوند انگلیس نیز با یک دلار و شصت و یک سنت در بازارهای جهانی مبادله می گردد که در مقایسه با روز قبل دوازده صدم درصد کاهش داشته است.

قیمت ها در بازار داخلی

۵۳۱۷۰۰۰     طلا بازار تهران
۱۶۹۴٫۹     اونس طلا
۳۲٫۸۶     نقره
۱۲۰۰۰۰۰۰     سکه طرح قدیم
۱۲۰۸۰۰۰۰     سکه طرح تازه
۶۰۲۰۰۰۰     نیم سکه
۳۱۰۰۰۰۰     ربع سکه
۱۲۲۷۴۳۴     گرم ۱۸ عیار
۱۹۰۰۰۰۰     سکه گرمی

 

دلار        ۲۹۵۵-۳۰۰۵    
یورو        ۳۹۰۵-۳۹۶۵    
پوند        ۴۷۲۰-۴۸۴۰    
درهم     ۷۹۸-۸۲۳


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.