۲۵ ورزشکار خوش‌ اندام شاخص جهان + عکس

نشریه اسپورت ایلاستریت ۲۵ ورزشکار خوش اندام جهان را که در رشته های ورزشی مختلفی فعالیت می‌کنند معرفی کرد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا و به نقل از اسپورت ایلاستریت، همه ورزشکاران نخبه در وضعیت بدنی فوق العاده ای قرار دارند ، اما وقتی سطح بازی را تراز می کنید و ورزشکاران از همه رشته ها و اندازه ها را مقایسه می کنید، چه اتفاقی می افتد؟ 

معیارهایی مبنی بر عملکرد ۱۲ ماه گذشته، دوام، رژیم های آموزشی، قدرت، سرعت، استقامت ، انعطاف پذیری و موارد دیگر برای طبقه بندی این ورزشکارها مورد بررسی قرار گرفتند که در نهایت فهرست ۲۵ ورزشکار خوش اندام شاخص جهان به ترتیب زیر رده بندی شدند.

۲۵- رایان کروسر (دوومیدانی)

 پیش از بازی های المپیک ۲۰۱۶ به رایان کروسر پیشنهاد یک دوره آزمایشی در NFL ارائه شد، اما پس از موفقیت در تیم دو و میدانی آمریکا،  او دیگر هرگز پا به زمین فوتبال نگذاشت. کروسر در ادامه به کسب طلا در رشته پرتاب وزنه در ریو ، آن هم به لطف یک رژیم شدید از جلسات وزنه برداری سنگین، ژیمناستیک و یوگا نائل شد که به او کمک می‌کند در حالی که انعطاف پذیر و چابک است ، قدرت داشته باشد. 

۲۴- برایسون دی کامبو (گلف)

آنچه را که می خواهید درباره گلف بازان بدون قید و شرط بیان کنید: برایسون دی کامبو ۲۶ ساله تمایل زیادی به حضور و تمرین در ورزشگاه دارد و بیشتر وقت خود را در باشگاه است. علاوه بر تمرین های فردی زیاد، او بر فعال سازی عضلات، قدرت و آمادگی ذهنی تمرکز دارد.

۲۳-  الیود کیپچو، ماراتن

برای دونده کنیایی الیود کیپچو ، سال ۲۰۱۹ سال دستاوردهای تاریخی بود. در ماه اکتبر در یک رویداد آزمایشی غیرقابل قبول، این فرد ۳۵ ساله در یک ساعت ، ۵۹ دقیقه  و ۴۰ ثانیه یک ماراتن را طی کرد و تبدیل به اولین نفری شد که برای فاصله ۲۶.۲ مایل کمتر از دو ساعت نیاز دارد. در حال حاضر او در تلاش است تا بتواند در المپیک توکیو شرکت کند و بتواند در المپیک بدرخشد. 

۲۲- میشائیل لورنزن، بیسبال

بیش از اینکه او را در زمین بیسبال ببینیم، عادت داریم که میشائیل لورنزن را در باشگاه مشغول تمرین و وزنه زدن ببینیم. او به خاطر تمرین های مداوم در باشگاه معروف است و همه جور تمرین نیز انجام می دهد و این باعث موفقیتش در رشته ورزشی بیسبال شده است. 

۲۱-  ژان فرودنو، سه گانه 

ژان فرودنو آلمانی در اکتبر سال ۲۰۱۹ عنوان سوم رقابت های کونا را به دست آورد و رکورد این دوره را با زمان ۷ ساعت و ۵۱ دقیقه شکست. فرودنو، قهرمان المپیک ۲۰۰۸ ، از زمانی که در سال ۲۰۲۲ و حتی پس از برخی مواقع در سال ۲۰۱۷ کمی افت داشت، همواره روند صعودی داشته است. 

۲۰- جیم والمسلی، دونده 

 در دوی ماراتن ، جیم والمسلی بین تمرین و روزهای مسابقه رکوردهای بسیار زیادی ثبت کرد. امسال، دونده ۳۰ ساله اهل آریزونا برای دومین سال پیاپی رکورد کورس را در ایالات متحده شکست. اکنون، والمسلی تلاش می کند استقامت و تطبیق پذیری خود را نشان دهد، زیرا تلاش می کند تا در مسابقات ماراتن المپیک ۲۰۲۰ شرکت کند. 

۱۹- ایتالو فریرا، موج‌سواری

ایتالو فریرا قهرمان جهان ۲۰۱۹ ،به سرعت خودش را به عنوان ورزشکار درجه یک در این رشته نشان می دهد. این موج سوار برزیلی پرانرژی یکی از قدرتمندترین موج‌سوارهای جهان است و در حال حاضر برای بازی های المپیک ۲۰۲۰ با تمرینات پر شدت آماده می شود. طناب زنی و کار با وزنه از جمله ورزش هایی است که او برای حضور در المپیک خود را آماده می کند. 

۱۸- آرون دونالدو، بیسبال 

این بازیکن بسیبال که دو بار به عنوان بهترین بازیکن دفاعی سال در آمریکا انتخاب شده است نیز از لحاظ بدنی از قدرتمندترین افرادی است که در ورزش فعالیت می کند. به او لقب هالک دادند که توانایی بدنی او را نمایان می کند. برنامه او بسیار فشرده است و هر روز کلاس های فیزیکی بسیاری قبل از تمرینات بیسبال دارد. 

۱۷- کیلیان جورنت، دوی ماراتن 

تمرین و ورزش برای این دونده ماراتن اسپانیایی حد و مرز ندارد. می گویند تمرین های او باعث خستگی مربی هایش می شود. تمرین دو، اسکی و بالارفتن از صخره تنها گوشه ای از تمرین های این ورزشکار است. قهرمان شش دوره با وجود اندام نه چندان گسترده خود، بسیار محکم و سریع است. 

۱۶- جیمی باتلر، بسکتبال 

گارد تیم میامی در لیگ بسکتبال NBA هر چند الان یکی از بازیکنان باسابقه این لیگ است، ولی همچنان مثل یک جوان تازه وارد تمرین می کند و انگیزه خود را از دست نمی دهد. او معتقد است تمرینات فشرده از جمله وزنه برداری باعث می شود او در جریان بازی کنترل بیشتری در زمین داشته باشد و به بهتر شدن شیوه بازی او کمک می کند. 

۱۵- محمد صلاح، فوتبال

بارها پیش آمده است صلاح بعد از گلزنی، پیراهن خود را بالا می دهد و سیکس پک خودش را نشان می دهد. پادشاه مصری به تیمش کمک کرد برای دومین سال پیاپی به فینال لیگ قهرمانان راه یابد و با گلهای خود به تیمش کمک کرد تا در آستانه قهرمانی در لیگ برتر قرار گیرد. صلاح تمرین های خارج از برنامه باشگاه زیادی انجام می دهد تا فیزیک خود را به همین شکل حفظ کند.

۱۴- پاتریک ماهومس، بیسبال

او در ۲۴ سالگی توانسته است قهرمانی در سوپربول را تجربه کند. قدرت و شرایط فیزیکی این بازیکن ۲۴ ساله به کانزاس سیتی کمک کرد تا در سوپربول به برتری برسد. او در ۱۸ سالگی کارش را شروع کرد و خیلی سریع توانست با تمرین های مداوم خود پله های ترقی را گام به گام پیش ببرد. ماهومس برخی از تکنیک های آموزش بیس بال و پیشگیری از آسیب دیدگی را در تمرینات فوتبالی خود قرار داده است تا مطمئن شود که بازوها و شانه های او قوی و منعطف باشد. 

۱۳- کونور مک‌گریگور، UFC

کونور مک گرگور ۳۱ ساله پس از بازنشستگی از MMA در سال ۲۰۱۸ پس از مبارزه خود با حبیب نورماگمدوف ، در ژانویه سال ۲۰۲۰ بازگشت پیروزمندانه به هشت ضلعی داشت و توانست در UFC شماره ۲۴۶ خود در تنها ۴۰ ثانیه حریف خود را شکست دهد. با این پیروزی، مک گرگور نشان داد قدرت ضربات خود را به خوبی حفظ کرده است و در این مدت با تمرین شدید خود را در بهترین حالت نگه داشته است. 

۱۲- رافائل نادال، تنیس 

در سال ۲۰۱۹ ، رافائل نادال ۳۳ ساله مسن ترین بازیکنی شد که فصل ATP را در پایان سال به عنوان مرد شماره یک به پایان رساند ، نادال یک ورزشکار سرسخت و خستگی ناپذیر  است. او در این سال نیز در گرنداسلم ها فوق العاده ظاهر شد و برای اسپانیا در دیویس کاپ درخشید تا نشان دهد تمرین و شرایط جسمانی تا چه اندازه در این سن و سال به او کمک می کند.

۱۱- دریک هنری، بیسبال

مربی های هنری می گویند بدن او برای این رشته ورزشی ساخته شده است و انگار او کاملا برای تمرین و ورزش کردن است. هر چند هنری از جثه بسیار خوب مادرزاد برخوردار است ولی این باعث نشده که او قید تمرین های سخت و طاقت‌فرسا را بزند و به واسطه همین، او یکی از سرآمدهای NFL است. 

۱۰- کالب درسل، شنا

این شناگر آمریکایی در رقابت های قهرمانی جهان موفق به کسب ۸ مدال طلا شد که یک رکورد محسوب می شود و توانست رکورد مایکل فلپس را بشکند. او یکی از امیدهای آمریکا برای  المپیک توکیو ۲۰۲۰ است . این شناگر ۲۳ ساله با قدرت خودش را برای المپیک آماده می کند تا یکی از ستاره های این رشته ورزشی در توکیو باشد. 

 ۹- لبرون جیمز، بسکتبال

لبرون جیمز فوق ستاره تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز ملقب به پادشاه NBA، توانست رکورد ۹ هزار پاس گل و ۹ هزار ریباند را برای نخستین بار در تاریخ این رقابت‌ها به نام خود ثبت کند. بازیکن پست چهار تیم لیکرز تنها بسکتبالیستی است که به این رکورد دست یافته است. او همچنین در این فصل با عبور از کوبی برایانت افسانه‌ای سومین بازیکن امتیاز آور تاریخ مسابقات NBA شد.

۸- جردن باروز، کشتی

قهرمان دو دوره بازیهای المپیک، عملکرد ضعیفش در ریو ۲۰۱۶ را به دست فراموشی سپرده است و در حال بازگشت قدرتمندانه ای قرار دارد. او شکست در ریو ۲۰۱۶ را به عنوان انگیزه بزرگی برای خود در نظر گرفته است تا بتواند در توکیو جبران کند و به همین خاطر تمرینات پرفشار او در یوگا، وزنه برداری و  باشگاه در کنار کشتی سبب شده است تا خیلی ها به موفقیت این کشتی گیر در توکیو امیدوار باشند. 

۷- جان جونز، UFC 

او نزدیک به یک دهه است که توانسته از کمربند قهرمانی خود در سبک وزن UFC دفاع کند و در فوریه نیز در بازی برابر دومنیک ریس موفق به دفاع از عنوان قهرمانی خود شد تا ثبات بالای خود را در این رشته نشان دهد. لقب “استخوان” ممکن است در ابتدا گول زننده باشد چون او عضلات قوی و زیادی دارد.

۶- کریستین کولمن، دو و میدانی

این دونده سریع آمریکایی توانست در رقابت های قهرمانی جهان در ۱۰۰ متر با رکورد  ۹.۷۶ ثانیه مدال طلا را به دست بیاورد و حالا نیز به درخشش در توکیو چشم دوخته است. او در ۳ دوره آزمایش دوپینگ شرکت نکرد تا تردید ها نسبت به ششمین مرد سریع جهان وجود داشته باشد ولی آژانس ضددوپینگ آمریکا به او اجازه رقابت داده است. 

۵- کریستیانو رونالدو، فوتبال

خوش اندام تر از رونالدو در بین فوتبالیست ها نداریم. سرعت، قدرت، توان، پرس و همه چیز در بازی کریستیانو رونالدو دیده می شود.  تمام این مسائل به گفته خیلی از نزدیکان رونالدو به خواب مناسب و دقیق، تمرین و تمرین و تمرین بستگی دارد و البته رژیم غذایی که او دنبال می کند. 

۴- کانلو آلوارز، بوکس

وقتی از قدرت مشتزنی و توان و استقامت صحبت می کنیم دقیقا از این بوکسور مکزیکی صحبت می کنیم که ۲۰۱۹ را با قدرت شروع و به پایان برد و توانست در میان وزن بوکس توان بالای خود را بار دیگر نشان دهد. 

۳- مت فریزر، کراس فیت

برای چهارمین سال پیاپی ، مت فریزر ۳۰ ساله  در بازی های کراس فیت ۲۰۱۹ ، به عنوان “خوش اندام ترین ورزشکار روی کره زمین” معرفی شد و به ریچارد فونینگ به عنوان تنها کسی که در این رویداد برای چهار سال پیاپی در صدر رسید ، پیوست. فریزر با تسلط بر انواع چالش های تناسب اندام ، این عنوان را به دست آورد ، او در حال تاریخ سازی است و با تمرین های مداوم و حساب شده به دنبال فتح قله های دیگری است. 

۲- نواک جوکوویچ، تنیس

او با شکست دادن دومینیک تیم توانست گرنداسلم های خود را به عدد خیره کننده ۱۷ برساند. نوله در این سال دو قهرمانی مهم و ۳ قهرمانی ATP به دست آورد و به تالار افتخاراتش اضافه کرد. این ورزشکار ۳۲ ساله استراتژی های زیادی برای تمرین کردن دارد تا بتواند قدرت و سرعت را در بازی خود کنترل کند و بتواند حریفش را نیز به تسلط دربیاورد.

۱- جیانیس آنتکومپو، بسکتبال

اندام و شکل ترسناک او در هر رشته ورزشی باعث می شود تا حریفش را به دلهره بیندازد. ستاره میلواکی باکس اکنون خود را به عنوان ستاره NBA نشان داده است. در این فصل ، آنتکومپو تقریبا در هر جنبه ای از بازی بهبود یافته است ، از پرتاب سه امتیازی گرفته تا میدان داری. او می تواند از هر نقطه از زمین گل بزند ، می تواند از بیرون پرتاب کند و یک بازیکن پویا باشد، به همین دلیل این بازیکن ۲۵ ساله در پایان سال جایزه MVP را کسب کرد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.