۲ اسرائیلی در دام تروریست‌های سوری

۱۶م دیماه ،

دو عرب ساکن فلسطین اشغالی که برای حمایت از تروریست‌های سوری از مرز ترکیه به سوریه رفته‌اند، در تماس با خانواده‌ اعلام کرده‌اند جانشان در خطر است و تروریست‌ها به آن‌ها اجازه بازگشت نمی‌دهند.

به گزارش مشرق، فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت» نوشت: یک عرب اسرائیلی که به همراه دوستش برای کمک به مخالفان مسلح دولت سوریه به این کشور سفر کرده‌اند، در تماس با خانواده‌‌اش اعلام کرده‌ است که تروریست‌ها اجازه بازگشت به آن‌ها نمی‌دهند.

این عرب ساکن فلسطین اشغالی که از طریق مرز ترکیه به سوریه رفته، در تماس تلفنی گفته است که تروریست‌ها گذرنامه وی را به آتش کشیده و به او گفته‌اند کسی که به آن‌ها بپیوندد حق جدا شدن ندارد.

یکی از بستگان این جوان در مصاحبه با «یدیعوت آحارانوت» می‌گوید: او یک ماه قبل با من تماس گرفت و گفت که او و دوستانش از این کار (پیوستن به مخالفان مسلح) خرسند می باشند. او گفت مخالفان به آن‌ها غذا و جایی برای خواب داده و به آن‌ها یاد داده‌اند که چطور با نیروهای اسد بجنگند.

وی ادامه می‌دهد که اخیرا لحن تماس‌های این جوان تغییر کرده و می‌گوید: او دوباره به من زنگ زد و گفت بسیار ترسیده است. گفت جان او و دوستش در خطر است و نمی‌توانند از این وضعیت خارج بیایند.

فامیل این فرد همچنین می‌گوید که وی در این تماس‌ها گفته است که سفر به سوریه یک اشتباه بوده است. او می‌افزاید: او گفت که مخالفان مسلح گذرنامه آن‌ها را سوزانده‌اند. آن‌ها از ما کمک خواستند ولی راهی نیست که ما به آن‌ها کمک کنیم. می‌ترسیم بلایی سر آن‌ها بیاید.

وزارت خارجه رژیم‌صهیونیستی به این خبر واکنش نشان داده و اعلام کرده است که با رابطینش در ترکیه ارتباط برقرار کرده تا اطلاعاتی در مورد دو اسرائیلی که گفته می‌شود در سوریه گم شده‌اند، به دست آید، ولی تاکنون پیشرفتی در این زمینه حاصل نشده است.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.