۲ خودکشی در ۱۲ ساعت

طی ۱۲ ساعت در مشهد ۲ نفر خود را حلق آویز کردند و جان باختند.

اولین حادثه عصر روز یکشنبه گذشته در یکی از روستاهای منطقه فردوسی مشهد رخ داد که طی آن مرد ۴۰ ساله ای به دلیل برخی تألمات روحی و روانی خود را در منزل مسکونی اش حلق آویز کرد. وقتی خانواده این مرد، از ماجرا مطلع شدند بلافاصله او را به درمانگاه فردوسی بردند اما تلاش پزشکان برای نجات وی به نتیجه نرسید و این مرد جان خود را از دست داد.

هنوز ۱۲ ساعت از این ماجرا نگذشته بود که مأموران کلانتری خواجه ربیع مشهد در تماس با قاضی اسماعیل شاکر(قاضی ویژه قتل عمد) از کشف جسد حلق آویز نوجوان ۱۷ ساله ای در بولوار رسالت شمالی خبر دادند. در پی دریافت این خبر، بلافاصله مقام قضایی به همراه پزشک قانونی و عوامل بررسی صحنه جرم، عازم محل کشف جسد شد. تحقیقات در این باره نشان داد: نوجوان مذکور هنگامی که اعضای خانواده اش بیرون منزل بودند خواهرش را به طبقه دوم فرستاده و با استفاده از یک تکه پارچه از در اتاق، خود را حلق آویز کرده است.

خواهر متوفی که پس از گذشت ساعتی به طبقه پایین آمده بود با جسد حلق آویز برادرش روبه رو شده و همسایگان را خبر کرده بود. اما وقتی مأموران اورژانس به محل حادثه رسیدند اعلام کردند که جوان مذکور علایم حیاتی ندارد. خانواده این نوجوان به قاضی ویژه قتل عمد گفتند او از مشکلات مالی و تحصیلی خود رنج می برد و به همین دلیل دچار افسردگی روحی و روانی شده بود. بررسی های بیشتر در این باره ادامه دارد.

۴۷۲۸۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.