۲ هزار میلیارد تومان یارانه بلاعوض به خودروسازان اختصاص یافت

۲ هزار میلیارد تومان یارانه بلاعوض به خودروسازان اختصاص یافت

رضا رحمانی در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی مرزن‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس بیان داشت: مردم از کیفیت خودروهای داخلی راضی نیستند و شرکت‌های خودروسازی باید بر اساس رضایت‌مندی مردم تولیدات خود را افزایش دهند.

وی ادامه داد: استفاده از تکنولوژی روز در شرکت‌های خودروسازی در راستای افزایش کیفی خودروها ضروری است.

رحمانی بیان داشت: مجلس ۲ هزار میلیارد تومان یارانه بلاعوض برای ارتقای کیفی خودروها به شرکت‌های خودرو سازی داخلی اختصاص داد.

وی بیان داشت: همچنین مجلس در تلاش است تا مصوبه‌ای را ابلاغ کند تا بر اساس آن از تولید خودروهای فاقد کیسه هوا و ترمز ای بی اس جلوگیری شود.

وی ادامه داد: از آنجایی که اقتصاد ملی متکی بر تولید ملی است باید در راستای ارتقای کیفیت تولیدات خود بیافزاییم تا شاهد صادرات مناسب در این زمینه باشیم.

رحمانی تاکید کرد: این کمیسیون این آمادگی را دارد تا در بخش خودروسازی و افزایش کیفیت مطلوب خودروها و ارتقای محصولات بودجه‌های لازم را به شرکت‌های خودروسازی داخلی اختصاص دهد.

وی تاکید کرد: خط تولید خودروها در استان‌ها در راستای پیشرفت‌های صنعتی استانی مناسب است اما باید تلاش شود تا با ایجاد این سایت‌ها از استعدادها و ظرفیت‌های بومی همان استان نیز بیشتر استفاده شود.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: اکثر قطعات استفاده شده در خوردروهای داخلی از تولیدات ملی است و شرکت‌های خودروسازی باید تلاش کنند تا در راستای استفاده از قطعات داخلی برنامه‌ریزی اصولی داشته باشند.


دنیای خودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.