۲ کشته در سقوط مینی بوس دانش آموزان به دره

ایرنا نوشت: رییس آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس گفت: دانش آموزانی که در اثر سقوط مینی بوس به دره در استان هرمزگان دچار حادثه شدند، اعزامی ازآموزش وپرورش نبودند.
عبدالرضا دادعلی پور ضمن تایید خبر سقوط مینی بوس حامل شماری از نوجوانان به دره افزود: با توجه به تعطیلی تابستانی مدارس، آموزش و پرورش نمی توانسته هیچ اردویی را سازماندهی کند.

وی ضمن ابراز تاسف از این حادثه تصریح کرد: اردوهای دانش آموزی آموزش و پرورش طبق ضوابط بسیار خاصی اجرا می شود که با توجه به تعطیلی مدارس، این مجموعه کوچکترین نقشی در مدیریت و اعزام به این اردو نداشته است.

یک دستگاه مینی بوس حامل تعدادی از نوجوانان شهرک گاز بندرعباس که امروز (پنجشنبه) عازم اردوی تفریحی به منطقه ‘هماگ’ در استان هرمزگان بود به دره سقوط کرد که تا لحظه مخابره این خبر فوت دونفر از سرنشینان و مصدوم شدن تعدادی از آنان تایید شده است.

 

مینی بوس حادثه دیده حامل خانواده های شرکت گاز بود

مهر نوشت: مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان گفت: مینی بوس حادثه دیده در منطقه هماگ بندرعباس حامل تعدادی از خانواده های کارکنان شرکت گاز هرمزگان بود.
علی اعمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به سقوط یک دستگاه مینی بوس به ته دره در جاده های منطقه هماگ دهستان سیاهو بندرعباس، اظهار داشت: صبح امروز دو دستگاه مینی بوس حامل تعدادی از خانواده های کارکنان شرکت گاز استان هرمزگان در منطقه هماگ در حال حرکت بودند که یکی از آنها حدود ساعت ۱۰ امروز به پایین دره سقوط کرد.

وی ادامه داد: پس از وقوع این حادثه نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر هرمزگان به همراه نیروهای آتش نشانی بندرعباس بلافاصله در محل حاضر و کار امداد رسانی را آغاز کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان افزود: متاسفانه بر اثر این حادثه دو نفر کشته شدند که یک نفر از کشته شدگان راننده مینی بوس بود.

اعمی عنوان کرد: این حادثه ۱۴ زخمی نیز به همراه داشت که حال چهار نفر از آنها وخیم است و تمامی این افراد به مراکز درمانی منتقل شدند و عملیات امدادرسانی در حال حاضر به پایان رسیده است.

۴۷۲۸۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.