۳۰۰ هزار کیسه زباله با آرم صهیونیسم در رشت

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت گفت: به مناسبت گرامیداشت روز قدس ۳۰۰ هزار کیسه زباله با آرم صهیونیسم در رشت توزیع می‌شود.
ممتازنیوز به نقل از فارس: مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت گفت: به مناسبت گرامیداشت روز قدس ۳۰۰ هزار کیسه زباله با آرم صهیونیسم در رشت توزیع می‌شود.

سیامک دوستدار در جریان برگزاری مراسم «زمین پاک بدون آشغال و بدون اشغال» در عمارت کلاه فرنگی پارک قدس این شهر اظهار کرد: طرح روی پلاستیک تفکیک از مبدا زباله با هدف تغییر و سقوط رژیم صهیونیستی توسط سازمان پسماند و با پیشنهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان طراحی و روی کیسه‌های جدید زباله حک شد.

وی هدف از این کار را شناساندن مسئله فلسطین برای کودکان و نوجوانان و انزجار از رژیم اشغالگر صهیونیسم عنوان کرد و افزود: پلاستیک‌های طراحی شده با آرم صهیونیسم در داخل سطل آشغال در این مراسم بین خانواده‌ها توزیع می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: کیسه‌های جدید به مدت شش هفته در بین خانوارهای تحت آموزش طرح تفکیک از مبدا زباله به منظور حمایت از مردم مظلوم فلسطین توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با این کار حمایت خود را از مردم فلسطین و تمام مظلومان اعلام می‌کنیم، ابراز کرد: به رژیم اشغالگر صهیونیسم می‌گوییم که سرزمین فلسطین را ترک کند.

دوستدار اضافه کرد: در این شش هفته ۳۰۰ هزار پلاستیک در بین ۴۸ هزار خانوار زیرپوشش این طرح توزیع می‌شود و شهروندان پسماندهای خشک خود را در این کیسه‌ها جمع‌آوری می‌کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های آموزشی سازمان پسماند اظهار کرد: در همین هفته دو هزار و ۵۰۰ خانوار جدید در طرح تفکیک از مبدا زباله شرکت می‌کنند و آموزش لازم را توسط پیمانکاران می‌بینند.

به گزارش فارس، در این مراسم مسابقه نقاشی بین کودکان برگزار شد و در پایان به هفت نفر از آنها به قید قرعه دوچرخه اهدا شد.

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۹۲ نفر   |   تاریخ انتشار: جمعه ۲۷ مرداد
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , آرم صهیونیسم, زباله با آرم صهیونیسم


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.