۳۶۵ گام بلند موفقیت | ۱۶۷ – ۱۶۸

۱۶۷موفقیت:

برای استفاده از کلمات تبدیل کننده طبق قاعد ای منظم، می توانید نفوذ و اهرم های روانی زیر بهره ببرید.

۱- سه تن از دوستان خود را خبر کنید و به آن ها بگویید که چه واژگان یا عباراتی را می خواهید از گنجینه ی واژگان قبلی تان حذف و آن ها را با کلمات و عبارات تازه تعویض نمایدد.

۲- رفتار خود را به مدت ده روز تحت نظر داشته باشید. اگر مچ خود را در حال استفاده از الگوی قدیمی گرفتید، بلافاصله آن را با استفاده از الگوی تازه در هم بشکنید و اگر خود را در حال استفاده از الگوی تازه یافتید، بلافاصله به خودتان پاداش بدهید.

۳- از دوستان تان برای ثابت قدم بودن در ایم مسیر کمک بگیرید. پس هر زمان که شما را در حال استفاده از کلمه یا الگوی قدیمی دیدند، باید به شما یادآور شوند. ( برای مثال بگویند: دیوانه شده ای یا کمی خونت کثیف شده؟ مایوس شده ای یا مبهوت؟ )

۱۶۸:

آیا ما باید همواره از شدت احساسات منفی بکاهیم؟ مسلما خیر؛ تمام احساسات بشر جایگاه خاص خودشان را دارند. برای مثال، گاهی لازم است افراد عصبانی شوند تا برای ایجاد تغییری مناسب به قدر کافی شهامت پیدا کنند. با ابن حال، ما هرگز نمی خواهیم در اول راه و ابتدای عمل، از احساسات منفی قدرتمندمان کمک بگیریم به ویژه اگر غیر ضروری و نامناسب باشند. هدف نهایی همه ی ما این است که به طور مداوم رنج کمتر و شادی بیشتری در زندگی مان احساس کنیم.

برگرفته از: کتاب ۳۶۵ گام باند موفقیت – آنتونی رابینز – انتشارات دویار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.