۳ قانون مد برای پاییز امسال

اخیرا ً چندین نفر از من پرسیده اند که آیا این شلوارها خیلی روشن هستند ؟ آیا پس از روز کاری می توانم شلوار جین سفید رنگ بپوشم ؟ این سوالها بر مبنای رسوماتی است که در همه جا رواج دارد اما خیلی به سرعت اعتبار و تاریخ مصرف خود را از دست می دهد .
در این مطلب به ارائه ۳ قانونی می پردازیم که حالا بی آنکه نگران فشن پلیس (Fasion Police : یک برنامه تلویزیونی آمریکایی است که از شبکه Entertainment پخش می شود ) باشید می توان شکسته شود .
۱ – شما نمی توانید لباسهای جین را با هم بپوشید
به عنوان کودکی متعلق به دهه ۱۹۸۰ نمی توانستم بیشتر از این هیجان زده شوم که پیراهن های و کت های جین دوباره مد شوند . در حال حاضر با وجود جین های رنگارنگ ترکیب  و ست کردن رنگهای لباسهای جین با هم بسیار آسان است. به عنوان مثال یک شلوار جین پرتقالی رنگ را با یک کت جین آبی رنگ ست نمود . اگر می خواهید که جرات بیشتری به خرج دهید می توانید هر دو تکه را از طیف های مختلف آبی انتخاب نمایید .

 

۲ – در پاییز هم از لباسهای جین سفید استفاده کنید  
من عاشق پوشیدن لباسهای سفید در سر تا سر سال هستم  چرا که انسان را با طراوت نشان می دهد . برای اینکه حالت فصلی به آن بدهید یک جفت پوتین قهوه ای رنگ بپوشید  . در صورتی که می خواهید برای تماشای فوتبال به استادیوم بروید یک کت بپوشید  و برای شرکت در جلسه یک کت بلیزر سفارشی بپوشید .  برای خرید هر نوع لباس خواه جین یا پشمی به انتخاب رنگ سفید به عنوان یک رنگ تیره و بی حالت فکر کنید .
درسی را که از مادربزرگتان آموخته اید و نمی خواهید فراموش کنید نحوه تمیز نگه داشتن و کثیف نشدن لباسهای سفید رنگ می باشد . 


۳ –

از رنگ ها و ست های روشن خاص استفاده کنید

از رنگ سرخ آتشی ، زرشکی روشن ، مغز پسته ای یا زرد روشن اجتناب نکنید بلکه راحت باشید و این رنگ ها را با یک رنگ مات دیگر ست نمایید . به عنوان مثال اگر یک دامن صورتی رنگ را به جای اینکه با یک بلوز نارنجی بپوشید با یک بلوز به رنگ سفید عاجی ست نمایید خیلی زیبا خواهد شد. اگر نمی توانید خودتان را راضی  کنید که از رنگ آبی خیلی روشن استفاده نمایید می توانید از رنگهای چرکتر طیف آبی شروع کرده و وقتی که عادت کردید از رنگهای روشن تر استفاده نمایید . 
 
 

مطالب مرتبط:

  1. ۷ قانون ۲۵۰۰ ساله برای رسیدن به خوشبختی
  2. چه لباسهایی شما را لاغرتر نشان می دهند؟
  3. ۹ قانون برای شروع یک تجارت موفق

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.