۳ گوشیِ نکسوسِ تازه

شنبه ۱۳م آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

۳ گوشیِ نکسوسِ تازه

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2012/11/7ecdf520e0186c92936a8c5d2489d8ba.png

گوگل به تازگی سه دستگاه تازه اندروید جلی بن ۴٫۲ اش را معرفی نموده و گفته دیگر چیزی روی دست این ها نخواهد زد و آن ها را به طعمی تازه از این نسخه اندروید منسوب نموده است.
جدید ترین دستگاه های نکسوسی عبارت انداز: نکسوس ۳، نکسوس ۷ و نکسوس ۱۰ که روزولشن خوبشان حتی با آیپد مینی هم رقابت می نماید. همه این گجت ها با اندروید ۴٫۲ وارد بازار شده که با ویژگی های تازه محبوبی به بازار می آیند.

این نسخه تازه از اندروید با وجود این دستگاه ها، پیش بینی می گردد که کاربران بسیاری را جذب کند. این نسخه با برنامه Photo Sphere همراه است که بهتان اجازه می دهد عکس های ۳۶۰ درجه بگیرید. یک ویژگی دیگر که بسیار وقت است منتظرش بودیم، کیبورد داخلی ساز شبیه سوایپ است که برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه نمایید.

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2012/11/abe62f8378fdb6810b1c1344308dfea4.png

نکسوس ۴ تازه ($ ۲۹۹-۳۹۹$ )، یک گوشی هوشمند (ال جی ساز) با صفحه نمایش ۴٫۷″ با کیفیت تصویر بالاست که از پردازنده چهار هسته ای و شارژ وایرلس (بی سیم) استفاده می نماید.

اگر به دنبال گوشی بزرگتری میباشید، نکسوس ۷ که در دو نوع ۱۶ گیگ ($ ۲۴۹) و ۳۲ گیگ ($ ۲۴۹) عرضه می گردد برایتان مناسب است و همچنین امکان اتصال به ارتباط HSPA + ($ 299) را هم دارد و طبق گوگل اعلام نموده، می تواند با بیش از ۲۰۰ پوشش دهنده GSM در سراسر دنیا همگام شود.

نکسوس ۱۰ (سامسونگ ساز) ($ ۳۹۹ – ۴۹۹) پرچم دار و گل سرسبد تازه گوگل است که حاوی رزولوشن تاثیر گزار ۲۵۶۰×۱۶۰۰ بوده و حتی از آیپد تازه هم (۲۰۴۸×۱۵۳۶) جلو می زند.

در کنار این گزارش تفسیری ها، گوگل، برنامه “Google Now” اش را هم با کارت ها و اطلاعات بیشتر به روز رسانی نموده، محتوای رسانه ای دیگری هم در گوگل پلی اضافه نموده و اکنون، امکان خرید فیلم از کانادا، انگلیس، اسپانیا، استرالیا هم ممکن است. ضمن اینکه موزیک گوگل پلی هم در چندین کشور اروپا قابل دسترسی است. این بود گزارش تفسیری امروز.
راجع به گزارش تفسیریی که امروز دادیم چه فکر می نمایید؟ کدام یک از دستگاه های بالا بیشتر برایتان جذاب بود؟
طبقه بندی: خبرها آی تی, معرفی گوشی   |   تعداد بازدید: ۳ نفر   |   تاریخ انتشار یافتن: شنبه ۱۳ آبان

آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , IT, آموزش, آی تی, خبرها آی تی, خبرها تکنولوژی, اختراعات, اختراعات جدید, ترفند, جدیدترین تکنولوژی ها, سیستم عامل ها, معرفی کالاها, معرفی گوشی, معرفی گوشی ها, نکسوس, کالا, گوشی, گوشیِ نکسوس, گوشیِ نکسوسِ تازه, ۳ گوشیِ نکسوسِ تازه

منبع: مجله اینترنتی فانمهر عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، خبرها روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.