۴مصدوم در آتش سوزی بازار مبل/پروازهای فرودگاه مهرآباد انجام می شود

حسن عباسی -مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران- به ایرنا گفت: آتش سوزی پاساژ مبل ایرانیان واقع در چهارراه یافت آباد چهار مصدوم داشته است. همه مصدومان به صورت سرپایی درمان شده اند و نیازی به انتقال آنان به مراکز درمانی نبوده است. علت مصدومیت آسیب دیدگان حادثه یادشده، تجمع دود و گاز و نیز ایجاد تنگی نفس بوده است که اقدامات درمانی لازم برای آنان در محل حادثه صورت گرفت و نیاز به انتقال به مراکز درمانی نبوده است. یکی از مصدومان این حادثه یک آتش نشان بود که بر اثر پارگی دست حین انجام اطفای حریق و عملیات نجات دچار آسیب دیدگی شده بود.

گفته شده بخش اعظمی از آتش مهار شده است.

 

خللی در پروازهای فرودگاه مهرآباد ایجاد نشده است
این در حالی است که آقایی ـ مدیرکل روابط عمومی شرکت‌ فرودگاه‌های کشور ـ به ایسنا گفت: آتش سوزی بزرگ بازار مبل شماره یک یافت‌آباد در جوار فرودگاه مهرآباد و دود ناشی از آن که از ظهر روز پنج‌شنبه آغاز شده خللی در فعالیت‌ فرودگاه ایجاد نکرده و هیچ اختلالی در پروازهای فرودگاه مهرآباد ایجاد نشده است. دود ناشی از این آتش‌سوزی به سبب جهت وزش باد به آسمان فرودگاه نرسیده و بنابراین نباید نگران پروازها و ایمنی آنها بود.
 

آتش بازار مبل به شعب بانک‌ها نرسید
در جوار بازار مبل شماره یک یافت‌آباد واقع در نبش خیابان یافت‌آباد که روز پنجشنبه حادثه آتش‌سوزی رخ داد چندین شعبه بانکی قرار داشتند که طبق مشاهدات در معرض آتش‌سوزی بودند. از جمله این شعب بانکی، یکی از شعب بانک تات بوده که ترابیان، مدیر روابط عمومی بانک تات در این مورد به ایسنا گفت: آتش به طبقه اول که شعب بانکی قرار داشت نرسید و آسیبی به آن وارد نشد.
محمدرضا غفوری، دبیر کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانک‌ها نیز هر چند از آخرین وضعیت شعب مطلع نبود اما اظهار کرد: اطلاعات شعب بانکی روی سیستم است و در این مورد نگرانی وجود ندارد. تجهیزات خاصی هم در این شعب بانکی موجود نبوده و پولی هم در این شعب نمانده بود چرا که وقتی عملیات بانکی انجام می‌شود پول‌ها به خزانه‌داری منتقل می‌شود و تنها مقداری پول در گاوصندوق باقی می‌ماند.

۴۷۲۸۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.