۴ برابر شدن مشترکان تماس‌های تصویری

۰۲م اسفند ، همکاران سیستم- به نقل از مرکز تحقیقاتی Juniper Research، تعداد کاربران جهانی که از سرویس تماس‌های تصویری استفاده می‌کنند تا سال ۲۰۱۷ میلادی با رشد چهار برابری به ۱۶۰ میلیون نفر می‌رسد .

کار‌شناسان بر این باورند که این سرویس مخابراتی در حوزه تبلیغات، کسب‌ درآمد و مدل‌های جذب کاربران رشد قابل ملاحظه‌ای خواهد کرد که البته سطح درآمد اپراتور‌ها در این زمینه نیز به عنوان نکته اصلی همچنان مورد توجه باقی خواهد ماند.

«آنتونی کوکس» (Anthony Cox) نویسنده گزارش نهایی مربوط به این تحقیق گفت: «تبلیغات موبایلی به رکن اصلی در این زمینه تبدیل می‌شوند، اما مدل‌های تعریف شده در این زمینه همچنان نیاز به تطابق بیشتر دارند و هنوز نتوانسته‌اند شرکت‌های مخابراتی را به درآمد قابل ملاحظه‌ای برسانند».

علاوه بر این مسئله، شرکت‌های مخابراتی بزرگ که به عنوان بازیگران اصلی بازار تماس‌های تصویری محسوب می‌شوند به‌تازگی با سرمایه‌گذاری‌های بیشتر مواجه شده‌اند تا این قبیل‌ سرویس‌ها را توسعه بخشند که این مسئله استراتژی این مراکز برای توسعه سرویس یاد شده را نشان می‌دهد.

در راستای توسعه این سرویس، مراکز ارایه کننده خدمات تلفن اینترنتی (VOIP) در تلاشند تا امکان توسعه نرم‌افزار‌ها و ابزارهای خود را به شرکت‌های توسعه دهنده نرم‌افزاری واگذار کنند و از این طریق درآمد بیشتری به‌دست آورند.
IT Iran
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.