۴ سهمیه المپیکی ایران تا ۶ روز دیگر روی هوا می رود؟/ معاون وزیر ورزش: ما که نامه ای ندیدیم ؛ مشکلی نیست!

به گزارش خبرآنلاین ؛ درحالی که خوزه پرورنا رئیس فدراسیون بین المللی کانویینگ جهان اعلام کند به دلیل رفتار غیر دموکراتیک در برکناری احمد دنیامالی ، رئیس پیشین فدراسیون ایران و عضو برجسته قایقرانی جهانی و آسیا ، ایران تنها تا ۱۶ خرداد وقت دارد تا دلایلش را برای چنین تصمیمی اعلام کند ، حمید سجادی می گوید مشکل خاصی از این بابت وجود ندارد.

پرورنا در نامه ای که متن آن را خبرگزاری فارس برای اولین بار منتشر کرد اعلام کرده به دلیل این تغییرات سهمیه های المپیکی ایران ، پس گرفته شده و این رشته ورزشی از سوی نهاد بین المللی اش تعلیق می شود اما ساعتی پس از انتشار این خبر ، حمید سجادی مرد شماره ۲ ورزش به رادیو ورزش گفت:« چنین نامه ای اصلا به دست ما نرسیده ، تنها یک نامه از سوی رئیس کنفدراسیون آسیا برای ما آمده بود که در آن گفته شده شخص رئیس از تغییرات در فدراسیون ایران ناراحت است. »

او ادامه داد که از این بابت گمان نمی کند مشکل خاصی برای سهمیه های المپیکی قایقرانی ایران رخ دهد. البته بابک فرزامخواه ، سرپرست کمیته بین الملل فدراسیون قایقرانی هم رسیدن چنین نامه ای را تکذیب می کند ولی بار قبل هم خبرگزاری فارس نامه رئیس کنفدراسیون آسیایی را ۲۴ ساعت زودتر از سازمان ورزش منتشر کرد و به نظر می رسد این تهدید جدی است.

۴۱۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.