۴ میلیارد تومان، دردسری جدید بر انبوه بدهی‌های استقلال

مبلغی که به عنوان قرض الحسنه به باشگاه استقلال واریز شده است، شاید در آینده دردسرهای این تیم را بیشتر کند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، مشکلات مالی استقلال در این مدت به اوج خود رسیده و با روی کار آمدن کادر مدیریتی جدید در باشگاه مساله‌ای که بسیار مورد اهمیت قرار داده شده است،‌ تامین منابع مالی است تا با آن بتوان بدهی‌ها و پرداختی‌های موجود را انجام داد.

همانطور که مشخص است، استقلال با مقدار زیادی بدهی‌های داخلی و بین‌المللی مواجه است و برای اینکه بتواند این بدهی‌ها را پرداخت کند،‌ باید یک منبع مالی مشخص بتواند از پس مشکلات باشگاه بربیاد و همانطور که بارها اعلام شده، باشگاه استقلال در حال مذاکره با مجموعه‌های مختلف است که بتواند بهترین گزینه را برای حامیان مالی پیدا کند.

اما مساله‌ای که شاید برای استقلال دردسرساز شود، پول قرض الحسنه دریافت شده اخیر باشگاه استقلال است. اسماعیل خلیل‌زاده در این رابطه اعلام کرده است که احمد سعادتمند مبلغ ۴ میلیارد تومان به صورت قرض الحسنه از یکی از دوستان یا شرکت‌ها دریافت کرده است.

استقلال که تجربه دریافت چنین مبلغی را از عبدالرضا موسوی دارد،‌ به احتمال زیاد از جزئیات چنین استقراضی آگاه است و اگر قرار باشد،‌ همان روندی که در تعامل با موسوی وجود داشته،‌ در این پول قرض الحسنه هم دیده شود، ممکن است بازهم شاهد افزایش بدهی‌های استقلال و بیشتر شدن مشکلات آبی‌پوشان بود.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.