۵ بهمن آخرین فرصت نام‌نویسی اینترنتی/ اولین مرحله اول المپیاد علمی پایان بهمن ماه

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

۵ بهمن آخرین فرصت نام‌نویسی اینترنتی/ اولین مرحله اول المپیاد علمی پایان بهمن ماه

۵ بهمن آخرین فرصت نام‌نویسی اینترنتی/ اولین مرحله نخست المپیاد علمی پایان بهمن ماه

 معاون باشگاه دانش پژوهان جوان با اشاره به فرصت ثبت نام در المپیادهای علمی از ۲۱ دی تا ۵ بهمن و امکان ثبت نام اینترنتی گفت: مرحله اول المپیادهای علمی در ۷ رشته از ۲۹ بهمن آغاز شده و تا ۴ اسفند ادامه دارد.

به گزارش ممتاز به نقل از تسنیم، حسن ساعی دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: بخشنامه مرحله اول المپیادهای علمی کشور به مدارس ارسال شده است و دانش آموزان می‌توانند  از طریق اینترنت در سامانه SANAAD.MEDU.IR برای ثبت نام اقدام کنند که از تاریخ ۲۱ دی تا ۵ بهمن برای ثبت نام در الپیادها فرصت دارند.

وی افزود: المپیادهای علمی از ۲۹ بهمن آغاز شده و تا ۴ روز یعنی ۲ اسفند ادامه دارد که در دو مرحله صبح و بعدازظهر در ۷ رشته برگزار می‌شود همچنین مرحله دوم آزمون‌ها اردیبهشت برگزار خواهد شد.

معاون باشگاه دانش پژوهان جوان در پاسخ به این پرسش که دانش‌آموزان کدام پایه‌‌ها می‌توانند در آزمون المپیادها‌ی علمی ثبت نام‌کنند؟ عنوان کرد: دانش‌آموزان پایه اول دبیرستان صرفا می‌توانند به صورت آزمایشی در المپیادها شرکت کنند ولی دانش‌آموزان پایه‌های دوم و سوم دبیرستان که در مرحله اول پذیرفته شده و به مرحله دوم راه می‌یابند پس از پذیرش در این مرحله وارد اردوهای ویژه تابستانی می‌شوند همچنین دانش‌آموزان پایه دوم دبیرستان می‌توانند در المپیاد علمی و فیزیک به صورت آزمایشی شرکت کنند.

/۱۱۱/


اخبار ممتاز / دانشگاه
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.