۵ راه از بین بردن چاقی ران ها

در صورت امکان در باشگاه، تمرینات کاهش وزن انجام دهید. این تمرینات چاقی ران ها را از بین برده و آنها را متناسب نگه می دارند.

خوردن غذاهای پر کالری را کاهش دهید. به دنبال غذاهای کم کالری وکم چرب باشید تا وزن ران ها کاهش یابد. وعده های غذایی اندکی در طول روز بخورید.

۱. افزایش خوردن پروتئین

رژیم غذایی مناسب می تواند در کاهش وزن ران ها موثر باشد. گزینه های مختلفی برای منابع پروتئینی وجود دارد. به دنبال منابع پروتئینی و یا غذاهایی باشید که از پروتئین غنی باشند. شیر سویا را مرتب بخورید. دیگر منبع های طبیعی پروتئین نیز مصرف کنید. گرچه باید میزان چربی مصرفی خود را نیز کاهش دهید تا نتیجه خوبی بگیرید.

۲. تمرین ورزش های پایه

ورزش های پایه نظیر شنا و دوچرخه سواری می تواند به کاهش وزن در قسمت ران ها کمک کند. روزانه یک ساعت شنا یا دوچرخه سواری کنید.به گزارش ممتازنیوز اگر مرتب این ورزش ها را انجام دهید، قادر خواهید بود چربی ران ها را آب کنید. دویدن و آهسته دویدن می تواند در کاهش وزن ران ها موثر باشد. از یک برنامه ورزشی منظم پیروی کنید.

۳. تمرینات قلبی عروقی (cardio training)

تمرین های قلبی عروقی می تواند به کاهش وزن ران ها کمک کند. این تمرینات را سه تا چهار دفعه در هفته انجام دهید. در ابتدا منطبق شدن با آنها دشوار است ولی کم کم بدن آماده می شود. این روش برای سوزاندن چربی و کاهش گوشت های آویزان موثر است. در زمان انجام این تمرین ها به روی ران ها متمرکز شوید.

۴. کاهش مصرف کالری

خوردن غذاهای پر کالری را کاهش دهید. به دنبال غذاهای کم کالری وکم چرب باشید تا وزن ران ها کاهش یابد. وعده های غذایی اندکی در طول روز بخورید. این کار به کاهش گوشت های آویزان شده بدن کمک می کند. اگر احساس گرسنگی دارید ، تنقلات سالم بسیاری وجود دارند که گزینه های بهتری هستند. میزان مایعات مصرفی را افزایش دهید ،چراکه نوشیدن مایعات در طول روز برای کاهش وزن بسیار مهم است.

۵. تمرینات کاهش وزن

در صورت امکان در باشگاه، تمرینات کاهش وزن انجام دهید. این تمرینات چاقی ران ها را از بین برده و آنها را متناسب نگه می دارند.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.