۷۰% تخفیف برای دانشجویان

 

 

به گزارش ایرانویج به نقل از روابط عمومی ایرانسل، تمامی دانشجویان می‌توانند تا پایان شهریورماه، با ثبت‌نام سرویس وایمکس ایرانسل، از هفتاد درصد تخفیف ویژه در قیمت مودم‌های USB به همراه سامانه تقویت‌کننده رایگان بهره‌مند شده و این نوع از مودم‌های وایمکس را با بهای تخفیفی ۲۹۹هزار ریال خریداری کنند.

مودم‌های USB وایمکس ایرانسل، در ابعادی بسیار کوچک و زیبا، مانند یک حافظه فلش، به رایانه شخصی متصل شده و مستقیما دسترسی به اینترنت پرسرعت بی‌سیم را برای مشترک فراهم می‌آورند.

ثبت نام سرویس وایمکس ایرانسل ویژه دانشجویان، از طریق مراجعه به یکی از مراکز خدمات و یا فروشندگان مجاز منتخب ایرانسل که اسامی آن‌ها در وب‌سایت irancell.ir آمده و یا تماس با مرکز تماس شبانه‌روزی وایمکس ایرانسل به شماره ۷۰۷ برای تماس از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ برای تماس از سایر خطوط ممکن است.

برای ثبت‌نام سرویس وایمکس ایرانسل ویژه دانشجویان، ارائه کارت دانشجویی معتبر الزامی است. مراحل ثبت‌نام و عملیات پرداخت نیز باید ظرف مدت حداکثر ۳ روز از زمان ثبت‌نام انجام شوند. ضمن آنکه در طول دوره این طرح، هر نفر تنها می‌تواند یک حساب وایمکس ثبت‌نام کند و در صورت ثبت‌نام بیش از یک حساب، ثبت‌نام‌های اضافی ملغی خواهند شد.

پرداخت هزینه اشتراک وایمکس ایرانسل از طریق پرداخت اینترنتی به وسیله سیستم کنترل حساب اینترنتی (e-Care)، خرید کارت شارژ و بارگذاری اینترنتی، خرید کارت شارژ و بارگذاری از طریق سیم کارت ایرانسل از طریق شماره گیری کد دستوری، پرداخت با استفاده از خدمات شارژ الکترونیکی از طریق مراجعه به فروشندگان مجاز ایرانسل و یا مراجعه حضوری به شعب بانک‌های عامل امکان‌پذیر است.

بنا بر اعلام، درحال حاضر خدمات اینترنت پرسرعت بی‌سیم از طریق وایمکس ایرانسل، با پهنای باند بین ۱۲۸ کیلوبیت تا دو مگابیت بر ثانیه و براساس تقاضا، در ۳۰ شهر اصفهان، اندیشه، اهواز، تبریز، تهران، خمینی شهر، خوراسگان، نجف آباد، شاهین شهر، شور آباد، محمودآباد، شهر قدس، شهرک صنعتی اطلس، شهرک صنعتی چرمشهر، شهرک صنعتی طوس، شهریار، شیراز، فردیس، قرچک، کرج، اسلام شهر، ورامین، دزفول، گلستان، سردرود، کاشان، اندیمشک، ری، هشتگرد و مشهد مقدس ارائه می‌شود.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.