۷۳ فوتی جدید کرونا در کشور/شناسایی ۸۲۷۰ بیمار جدید 

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند، گفت: بر این اساس مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۹ هزار و ۷۳۶ نفر رسید.

به گزارش ممتازنیوز، دکتر سیما سادات لاری، گفت: از دیروز تا امروز(۶ اسفند ۱۳۹۹ ) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۲۷۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۷۴۶ نفر از آنها بستری شدند. بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۵۹۸ هزار و ۸۷۵ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۵۹ هزار و ۷۳۶ نفر رسید.

لاری ادامه داد: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۳۶۵ هزار و ۲۵۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. در عین حال سه هزار و ۷۰۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان ها تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تا کنون ۱۰ میلیون و ۶۱۶ هزار و ۷۱۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

به گفته لاری، در حال حاضر ۱۱ شهرستان قرمز، ۵۲ شهرستان نارنجی، ۲۱۷ شهرستان زرد و ۱۶۸ شهرستان آبی هستند همچنین شهرهای آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.