۸ عادت آزار دهنده زنان

هیچ چیز با قدرت اغواگری و شهوانی زن ها برابری نمی کند.آن عطر دیوانه کننده،اثری که آن دست هیا نرم بر شما می گذارند.آن اثری که لب های آتشین بر گونه های شما بر جای می گذارند،آن حالت های بعد از در آغوش گرفتن. هیچ چیزی نمی تواند آن را شکست …

هیچ چیز با قدرت اغواگری و شهوانی زن ها برابری نمی کند.آن عطر دیوانه کننده،اثری که آن دست هیا نرم بر شما می گذارند.آن اثری که لب های آتشین بر گونه های شما بر جای می گذارند،آن حالت های بعد از در آغوش گرفتن.

هیچ چیزی نمی تواند آن را شکست دهد.فقط کافیست تا آن ها با ساق های طلایی خود قدم بزنند تا ما را در هاله ای شگفتی و ابهام فرو ببرند و زمین گیرمان کنند.

اما با وجود این که ان ها اعجاب برانگیزترین مخلوقات خدا هستند با عادت های بدشان می توانند اعصاب ما را بهم بریزند.این عادت ها میتواند اشک از چشم های ما جاری کند.اگر زن ها میتوانستند از شر این عادات خلاص شوند ما دیگر چیزی برای شکایت کردن نداشتیم.

با برخی از این عادات اشنا شویم:

۱-هیچی نیست

وقتی در وسط جمله سریع می ایستید  و  ناگهان می گویید : “من میخواستم چیزی بهت بگم، اما بهش فکر نکن، مهم نیست” ما سریعا احساس خطر میکنیم در اطراف.این در واقع چیزی است که شما می خواستید بگویید:

الف) هوش کافی برای درک آن چیزی که میخواستم بگویم را نداری

ب) من نمی خواهم این اطلاعات را به تو بگویم و ترجیح میدهم با شخصی دیگری صحبت کنم.

پ) من کارهای مهم تری برای انجام دارم بنا برا این خدانگهدار

۲- وراجی کردن

خدا آیا تو متوجهی که زن ها در وراجی هایشان چه می گویند؟ ما تا جایی که شما با دوستانتان وراجی میکنید مشکلی نداریم.ما نمی دانیم که شما از کجا میتوانید موضوعات بی پایانی برای بحث پیدا کنید اما شرمنده ما نمی توانیم ۵ ساعت پشت تلفن به وراجی های شما گوش کنیم.این تنها عذابی برای گوش ما و سوهان روی اعصاب ماست.اگر تنها شما ساکت میشدید و به حرف های ما گوش میکردید واقعا باز هم می گفتند که شما شنوندگان خوبی هستید؟شما تنها منتظر لحظه ای سکوت هستید تا داستان سرایی خود را شروع کنید.

۳-من نمیدانم

“تو هر چیزی رو درباره من می دونی اما من درباره تو خیلی کم میدونم” این معمولا شکایت مشترک شماست.حال این تقصیر کیست؟ آیا ما از شما خواستیم هر چیزی بیخود زندگیتون رو تعریف کنید؟آیا ما امدیم و از شما درباره هر عادت و مرض اعضای خانواده تان پرسیدیم؟ اگر شما داطلبانه این اطلاعات را دادید این جرم ما نیست.ما هم همین کار را میکنیم.و اگر شما فکر میکنید ما را نمی شناسید یک صندلی داغ راه بیندازید و باسوالات حمله کنید.مطئمنا پایان یکسانی خواهد داشت!

۴- آب غوره گرفتن

وقتی شما گریه میکنید از زمان هایی است که ما را واقعا درمانده می کند.آیا دلیلی برای گریه کردن شما در یک لحظه هست؟آیا شما یک وسیله ای برای ضربه زدن و گریه در آوردن دارید که در پشت شما پنهان شده است؟چه برای شما اتفاق می افتد؟آیا شما باید برای هر چیز کوچکی گریه کنید ؟شما می دانید چگونه از آن استفاده کنید اگر چه گناهکار هستید.شما از این قضیه برای برنده شدن در مجادلات بهره می برید. شما از این استفاده می کنید تا سبک تفکر خودتان را بر ما تحمیل کنید.

۵- این یا آن؟

شما همیشه یک مدت بی پایان در میان آن دو چیز سرگردان می مانید.این لباس یا ان یکی؟پاستا یا لازانیا؟کفش قرمز یا آبی؟خدایا! میتونید یکی از اون دو تا لعنتی رو بردارید و باهاش کنار بیاید؟ما نمی توانیم تا ابد آرام بمانیم تا شما ست لباس هایتان را انتخاب کنید و در ست موقعی که احساس میکنیم همه چیز با هم دیگه جور درآمده یک دفعه نظرتان را تغییر دهید و از نو شروع کنید.ما واقعا به زمان حساسیم.بله ما مخیواهیم شما در بهترین صورت شکل به نظر برسید.اما نمیتوانیم تا ابد منتظر بمانیم تا شما تصمیم بگیرید.

۶- سوال پیچ کردن درباره موها

میدونم که واقعا برای زن ها سخت است.شما دوست دارید که هر چه بیشتر در زندگی برای مردان زیبا به نظر برسید.من همه اش رو میدانم .اما متاسفانه تا چه حد؟ما شما را برای یک دلیل دوست داریم.و زمانی که مو روی لب یا چانه شما نمایان میشود این ما را نا امید می کند.نظیر انتظاراتی که شما از ما دارید: با نزاکت بودن،خوش قول بودن،شوخ طبعی،زرنگ بودن،مرتب بودن و …. ما نیز انتظاراتی از شما داریمپس سعی نکنید موهایتان را سفید کنید زیرا این رنگ موهای شما نیست.این موهای شماست.

۷- نخود هر آش بودن

ما همچنین دوست نداریم که شما در هر کار ما دخالت کنید.مدل موی ما، سبک نوشیدن ما،راه رفتن ما و کانال های تلویزیونی مورد علاقه ما.فراموش نکنید که شما ما را به یک دلیلی انتخاب کرده اید و الان چرا به دنبال تغییر ما هستید؟پس از این از این کار دست بکشید و بگذراید تا ما هم یک نفس راحت بکشیم.

۸- به ما بگویید که چه بگوییم

اگر شما آشپزی میکنید و نظر ما را میخواهید ما دائما در مشکل هستیم.اگر ما بگوییم که خوب است شما می گویید از سر تعجب گفته ایم .و اگر بگوییم بد است شما میگویید که ما سخت گیر و اهل گیر دادن هستیم.اگ بگوییم کم نمک است شما میگویید که از این به بعد خودمان آشپزی کنیم.این روال در مورد همه چیز ادامه دارد:در مورد رنگ لباس یا کتاب یا آهنگ یا هر چیز دیگری.ما هر چیزی بگوییم باز هم مشکل داریم.بنا براین شما باید یک لیست از نظرات قابل قبول برای خودتان را به ما بدهید تا از آن پیروی کنیم.

The post ۸ عادت آزار دهنده زنان appeared first on مجله سرگرمی پاتوق ویژه,عکس,اس ام اس,دانلود,اهنگ,فیلم.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.