۹۱ درصد جوانان از سرویس پیامک استفاده می‌کنند

۰۱ تیرماه ۱۳،

از بین اشخاصی که در گروه سنی ۱۸ تا ۳۴ سال می باشند، ۹۱ درصد سراغ سرویس پیامک‌های نوشتاری یا همان SMS می‌روند و تنها ۶۷ درصد اشخاص ۶۵ ساله این سرویس را به کار می‌برند.
 
این طور که مرکز تحقیقاتی Analysys Mason اعلام کرده است، صاحبان گوشی‌های هوشمند که سن آن‌ها کمتر از ۳۵ سال است نسبت به دیگر اقشار جامعه رفتار و نگرش متفاوتی به سرویس‌های صوتی و پیام‌رسان تلفن‌همراه دارند.
 
به گزارش فارس به نقل از سلولار – نیوز، کاربرانی که در دو گروه سنی ۱۸ تا ۲۴ سال و ۲۵ تا ۳۴ سال به‌سر می‌برند نسبت به اشخاص مسن‌تری که گوشی هوشمند در اختیار دارند رفتار متضادی نشان می‌دهند و به‌خصوص در زمینه استفاده سیستم‌های تلفن اینترنتی(VoIP)، سیستم‌های پیام‌رسان IP و سرویس‌های مخصوص رسانه‌های اجتماعی از جمله Skype، WhatsApp و … خود را راغب‌تر نشان می‌دهند.
 
افزایش تمرکز گروه سنی ۱۸ تا ۳۴ سال بر سرویس‌های موبایلی اطلاعاتی نشان از یک تغییر رویکرد در علاقمندی جوانان به خدمات موبایلی دارد و کارشناسان بر این باورند که این فرآیند می‌تواند تاثیر قابل ملاحظه بر نحوه فعالیت اوپراتورها برای تعیین قیمت سرویس‌ها، فعالیت‌ها و سهم آن‌ها در بازار برجا بگذارد.
 
مطالعه تازه روی ۶۶۱۰ هزار کاربران بالاتر از ۱۸ سال در کشورهای فرانسه، آلمان، لهستان، اسپانیا، بریتانیا و آمریکا انجام شده است و کارشناسان در پایان دریافته‌اند که اشخاص ۱۸ تا ۳۴ سال بزرگترین مخاطبان سرویس‌های پیام‌رسان موبایلی می باشند و این طور که بررسی‌ها نشان می‌دهد، ۴۰ درصد آن‌ها سراغ سرویس‌های پیام‌رسان IP می‌روند و تنها ۲۰ درصد کسانی که سن‌شان بالای ۶۵ سال است از این سرویس‌ها استفاده می‌کنند.
 
از بین اشخاصی که در گروه سنی ۱۸ تا ۳۴ سال حضور دارند ۹۱ درصد سراغ سرویس پیامک‌های نوشتاری یا همان SMS می‌روند و تنها ۶۷ درصد اشخاص ۶۵ سال این سرویس را به کار می‌برند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.