۹۹ سال زندان برای یک مادر سنگدل در آمریکا

 یک مادر آمریکایی که کودک دو ساله خود را کتک زده و دستانش را با چسب به دیوار چسبانده بود، توسط یک قاضی در دالاس آمریکا به تحمل ۹۹ سال زندان محکوم شد.
خبرگزاری آسوشیتدپرس از دالاس گزارش داد: قاضی دادگاه پس از پنج روز بررسی پرونده و بازجویی ها از ˈالیزابت اسکالوناˈ ۲۳ ساله و ارائه دفاعیه وکیل، حکم محکومیت به تحمل ۹۹ سال زندان را صادر کرد. در اظهار نظر قاضی دادگاه که روز یکشنبه منتشر شدد، آمده است: اسکالونا سپتامبر سال ۲۰۱۱ کودک خود را تا حد مرگ کتک زده و باید برای این اقدام خود مجازات شود. دادستان پرونده همچنین اعلام کرده با رای صادره، فرزندان این مادر بدون صلاحیت از شر وی در امان شدند. به گفته دادستان، اگر اسکالونا مسئولیت اعمال خود را در مراحل اولیه دادرسی می پذیرفت، فقط به ۴۵ سال زندان محکوم می شد.
براساس گزارش اعلام شده، ˈجاسلین سدیلیوˈ براثر ضربات مادرش چند روز به حالت اغما رفت. گزارش پزشکی حاکی است که کودک با خونری مغزی، شکستگی دنده، اثر گاز گرفتگی و چند کبودی پیدا شد و هنگام جدا کردن دست چسبیده شده کودک به دیوار نیز مقداری از پوست دست نیز کنده شد.دادستان پیگیر این پرونده که رای آن در ایالت تگزاس کم سابقه اعلام شده گفته است که اسکالونا می تواند پس از ۳۰ سال در خواست آزادی به قید التزام کند.

همچنین به گزارش دادگاه کیفری تگزاس، حدود دو هزار و ۱۰۰ محکوم در این ایالت وجود دارد که جرایم جنایی علیه کودک ، بزرگسالان یا معلولان مرتکب شده اند که کمتر از پنج درصد آنان احکام حبس ۹۹ سال یا بیشتر و همچنین حبس ابد دارند.
۳۰۱۲۸۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.