۹ کشته و مجروح در سوانح رانندگی قزوین

جانشین رئیس پلیس راه استان قزوین از مجروح و کشته شدن ۹ نفر در دو سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد. بهرام زینلی اظهار کرد: بی‌احتیاطی در رانندگی در محور مواصلاتی استان قزوین ۹ کشته و مجروح برجای گذاشت.

جانشین رئیس پلیس راه استان قزوین بیان کرد: در نخستین سانحه روز گذشته در شهرستان آبیک یک دستگاه سواری پیکان با دو سرنشین در جاده قدیم خاکعلی با یک دستگاه موتورسیکلت با سه ترک‌‌نشین برخورد کرد.زینلی ادامه داد: در این سانحه رانندگی دو نفر از ترک‌نشینان موتورسیکلت در محل حادثه درگذشتند، راکب موتورسیکلت و سرنشینان پیکان مجروح و به بیمارستان منتقل شدند. این مسئول در خصوص علت این حادثه اذعان کرد: پلیس علت وقوع این تصادف را بی‌احتیاطی راننده پیکان در انحراف به چپ هنگام رانندگی اعلام کرد.

جانشین رئیس پلیس راه استان قزوین عنوان کرد: در حادثه دیگری نیز روز گذشته در شهرستان تاکستان یک دستگاه موتورسیکلت با دو ترک‌ نشین در جاده خروزان این شهرستان با یک دستگاه موتورسیکلت با دو ترک‌نشین برخورد کرد. زینلی خاطر نشان کرد: در این حادثه ترک‌نشینان هر دو موتورسیکلت مجروح و به بیمارستان منتقل شدند، یکی از سرنشینان موتورسیکلت بر اثر شدت جراحات در بیمارستان درگذشت. وی در خصوص علت این تصادف افزود: کارشناسان پلیس راه علت وقوع این تصادف را بی‌مبالاتی راننده پیکان در انحراف به چپ اعلام کرده است.
۳۰۱۲۸۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.