‌اخراج دانشجویان ایرانی از نروژ تقابل آشکار با گفتمان درحال رشد انقلاب اسلامی است

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

دبیر سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی گفت: اخراج دانشجویان ایرانی تقابل آشکار با ماهیت و گفتمان در حال رشد جمهوری اسلامی ایران در جهان و منطقه است.

“سجاد مصطفی‌پور”در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه اخراج دانشجویان ایرانی از کشورهایی مانند نروژ و فنلاند نشانگر به نوعی مبارزه با پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های علمی و فناوری است، اظهارداشت: آن‌ها به بهانه تحریم و مسئله‌ هسته‌ای اقدام به اخراج دانشجویان ایرانی از نروژ کردند که تمثیل واقعی خوش خدمتی نوکران اروپایی برای اربابانشان آمریکا، انگلیس و فرانسه است.

 دبیر سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به رشد علمی کشورمان در جهان و منطقه مطرح کرد: دولت‌های استکباری نتوانستند از طریق تحریم و راهکارهای دیگر مانع این پیشرفت شوند، بنابراین اقدام به اخراج دانشجویان ایرانی از کشورهای اروپایی می‌کنند.
 
مصطفی‌پور با تاکید بر اینکه این اقدام‌ها به قصد تحت فشار قرار دادن جمهوری اسلامی ایران صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: اخراج دانشجویان ایرانی یک تقابل آشکار با ماهیت و گفتمان در حال رشد جمهوری اسلامی ایران در جهان و منطقه است.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.