‌محور هراز ۲بانده می‌شود

۱۸م آذر ،

‌محور هراز ۲بانده می‌شود

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به تکمیل عملیات تعریض محور هراز و نصب گاردریل‌ها و روشنایی‌های این محور تا خرداد ۹۲ گفت: برای تعریض و توسعه تجهیزات این محور مبلغ ۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش «عصرخودرو»، فریبرز واحدی دربارهٔ عملیات تعریض محور هراز، به فارس گفت: در راستای چهار خطه کردن محور هراز، پروژه تعریض از خروجی رودهن تا امامزاده هاشم توسط اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در حال انجام است.
وی با بیان اینکه این پروژه از سال قبل آغاز شده است، ادامه داد: امسال یک هزار میلیارد تومان پروژه در بخش حمل و نقل استان تهران توسط اداره کل راه و شهرسازی در حال اجرا است.
مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران اضافه کرد: در حال حاضر بیشتر مسیر هراز چهار خطه شده و تنها ۴٫۵ کیلومتر از مسیر باقی مانده که سه خطه است.
واحدی افزود: برای چهار خطه کردن این قطعه باقی‌مانده نیز پیمانکار انتخاب شده ‌و بخشی از عملیات اجرایی ‌پروژه در سال جاری انجام می‌شود.
مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه امسال زمستانی پربارش همراه با نزولات جوی پیش‌رو داریم، تصریح کرد: این امر سبب می‌شود فعالیت‌های عمرانی به سبب بارش نزولات جوی، سرعت کمتری داشته باشند، بنابراین بخشی از این پروژه در سال آینده اجرایی خواهد شد.
واحدی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان خرداد ماه سال آینده، کل محور هراز چهار خطه و جداسازی شده و سیستم روشنایی آن نصب شود.
مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران یادآور شد: البته در راستای ایمنی بیشتر محور، حفاظ‌های سنگ‌گیر در محل‌هایی که ریزش سنگ وجود داشته، نصب شده است.
واحدی با بیان اینکه امسال هدفگذاری‌های خاصی به منظور ایمن‌سازی، نگهداری و خط کشی راه‌های کشور داریم، یادآور شد: برای تعریض، بهسازی، ایمن‌سازی و توسعه تجهیزات این محور مبلغ ۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است.
مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران یادآور شد: بخشی از این پروژه از تقاطع مشاء تا ورودی امامزداه هاشم در سال جاری به صورت چهار خطه امسال به بهره‌برداری رسید.
 بنابراین گزارش این در حالی است که قبلاً اعلام شده بود عملیات چهار خطه شدن محور هراز، تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.

شنبه ۱۸ آذر   ۱۳:۲

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.