‌ هرکس جای اسکوچیچ بود از فولاد می‌رفت

گردآوری توسط گروه ورزش سایت خبری ممتاز نیوز

رحمانی: کروش در جام ملت‌ها دفاعی بازی نمی‌کند

‌ هرکس جای اسکوچیچ بود از فولاد می‌رفت

پنجشنبه ۲۷ آذر ۰

فوتبال ایران > لیگ برتر – حدود چهار ماه و یک هفته از جراحی زانوی بختیار رحمانی می‌گذرد و او احتمالاً تا دو ماه دیگر آماده حضور در میادین فوتبال خواهد بود. این در حالی است که به گفته خود بختیار مشکل کارت پایان خدمت او هم حل شده و او بابت این موضوع خوشحال است. رحمانی در مورد وضعیت خودش، آینده‌ای که در پیش دارد، شرایط فولاد خوزستان و مسائل مختلف دیگر به سؤالات خبر‌ورزشی پاسخ می‌دهد.

شرایط فعلی‌ات چطور است؟
خدا را شکر خوب است. چهار ماه و یک هفته از جراحی‌ام می‌گذرد و قرار است به تهران بیایم تا سه هفته زیر نظر دکتر طباطبایی کار کنم.

فکر می‌کنی سر ۶ ماه بازی کنی؟
من الان دارم به‌ نحوی بدنسازی می‌کنم و وقتی لیگ‌ برتر دوباره شروع شود تقریباً به شرایط بازی خواهم رسید و ۲، ۳ هفته بعد از شروع لیگ می‌توانم بازی کنم. البته مطمئن باشید برای بازگشت ریسک نخواهم کرد و تا زمانی که پزشکان اجازه ندهند بازی نمی‌کنم.

در این مدت خیلی‌ها با تو تماس گرفتند، درست است؟
اتفاقاً خیلی کم تماس گرفتند. آندرانیک تیموریان و آقای فرکی تماس می‌گرفتند که باید از آنها تشکر کنم و مجید جلالی هم تماس گرفت. البته در این فوتبال خیلی‌ها گرفتار هستند و من هم توقعی ندارم.

از اینکه کروش و کادرفنی تیم‌ملی تماسی با تو نگرفتند ناراحت نیستی؟
در فوتبال ایران این چیزها جا نیفتاده است و من از کسی گلایه ندارم. در همین بازی آخر بین پرسپولیس و فولاد خوزستان که من در ورزشگاه بودم، خودم به سمت کروش رفتم. او در مورد وضعیتم چند سؤال کرد و من هم جواب دادم. معمولاً در فوتبال ایران برخورد خوبی با بازیکنان مصدوم نمی‌شود.

فولاد با تمامی مشکلاتی که داشت نتایج خوبی گرفت. در این مورد چه صحبتی داری؟
اول درمورد لیگ امسال باید بگویم که از لحاظ فنی اصلاً قوی نبود، ولی جا دارد از بازیکنان فولاد، سرمربی تیم و مسئولان باشگاه تشکر کنم که زحمت‌کشیدند. امیدوارم در نیم‌فصل دوم نتایج بهتری بگیریم.

به نظر تو چه تیمی قهرمان می‌شود؟
پیش‌بینی سخت است، ولی دوست دارم فولاد برای دومین فصل پیاپی قهرمان شود. تیم ما امسال با وضعیت سختی مواجه شد، ولی فرو نریخت. شاید هر فردی جای اسکوچیچ بود از فولاد می‌رفت. امیدوارم در نیم‌فصل دوم با اضافه شدن من و حل مشکل سروش رفیعی و همچنین جذب چند بازیکن شرایط بهتر شود. ما باید در آسیا هم نتایج خوبی بگیریم.

گروه فولاد را چطور ارزیابی می‌کنی؟
گروه خیلی خوبی است. ما پارسال می‌توانستیم صعود کنیم، ولی متأسفانه بدون باخت حذف شدیم. شرایط گروه امسال تقریباً مثل پارسال است، هرچند که تیم عربستانی تیم خوبی است.

راستی داستان کارت معافیت تو به کجا رسید؟
فقط می‌توانم بگویم خدا را شکر. مشکل کارت سربازی من حل شده و فقط می‌توانم خدا را شکر کنم.

درمورد تیم‌ملی صحبت کن. فکر می‌کنی ایران با سبک دفاعی بتواند در آسیا موفق باشد؟
ما در جام‌جهانی‌ شرایط خاصی داشتیم، چون از لحاظ فنی بین ما و حریفان ایران فاصله وجود داشت. در آن جام مجبور بودیم دفاع کنیم، ولی مطمئن باشید کروش در جام ملت‌ها تفکرات دفاعی نخواهد داشت. ما اگر در جام‌جهانی‌ حمله می‌کردیم و به حریفان فضا می‌دادیم، نابود می‌شدیم.

منبع: روزنامه خبر ورزشی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.