‎بیش از یک میلیون و ۳۵۰ هزار نفر روش آزادسازی سهام عدالت خود را تعیین کردند

پس از ابلاغیه مقام معظم رهبری در راستای آزادسازی سهام عدالت در سه‌شنبه شب، از چهارشنبه صبح تاکنون‌ بالغ بر یک میلیون و ۳۵۰ هزار نفر از سهامداران عدالت، روش آزادسازی سهام خود را مشخص کرده‌اند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، سه شنبه هفته جاری مقام معظم رهبری با صدور ابلاغیه‌ای با درخواست رییس‌جمهور برای آزادسازی سهام عدالت موافقت کردند. پس از آن و از صبح روز چهارشنبه در سامانه سهام عدالت گزینه‌ای تحت عنوان “آزادسازی سهام عدالت” اضافه شد تا مشمولین با ورود به آن بتوانند طرح آزادسازی خود را انتخاب کنند.

در این راستا،  تا ساعت ۱۴ روز جمعه بالغ بر یک میلیون و ۳۵۰ هزار نفر از مشمولین سهام عدالت روش آزادسازی سهام خود را مشخص کردهاند.

به طور کلی تاکنون ۱۳ میلیون مراجعه به این سامانه صورت گرفته است. مشمولین سهام عدالت تا دهم خردادماه سال جاری فرصت دارند با مراجعه به سامانه سهام عدالت  به آدرس اینترنتی https://samanese.ir/ یکی از دو روش آزادسازی به شیوه مستقیم یا غیرمستقیم را انتخاب کرده و از مزایای سهام خود برخوردار شوند.

 چنانچه سهامداران خودشان یکی از این دو روش را انتخاب نکنند در پایان مهلت اعلام شده روش غیر مستقیم برای آنها انتخاب خواهد شد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.