‫نسخه الکترونیک مجلات را در گردسوز بخوانید

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

در فضای گسترده اینترنت، فروشگاه‌های اینترنتی به یکی از پرکاربردترین پایگاه اینترنتی‌ها برای کاربران تبدیل شده اند و نیازهای جمع کثیری از آنان را تأمین می کنند. در کشور ما نیز در سال‌های اخیر شکل‌گیری فروشگاه‌های اینترنتی و ارائه محصولات در زمینه ها و موضوعات مختلف، به طور چشمگیری افزایش یافته است و مخاطبین ایرانی هر روز بیش از پیش با این ابزار دنیای فن‌آوری اطلاعات آشنا می شوند.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، به تازگی فروشگاه‌های اینترنتی در کشور ما در حوزه‌های فرهنگی، همچون فروش فیلم، کتاب، موسیقی و … فعالیت بیشتری پیدا کرده‌اند. در این بین فروش کتاب و مجلات به صورت اینترنتی و در قالب الکترونیکی، جهت مطالعه بر روی رایانه‌های شخصی و تلفن‌ها و تبلت‌های هوشمند، جهشی در ارائه محصولات این حوزه فرهنگی در بستر اینترنت را فراهم کرده است.
دیگر یک کیسوک بزرگ مطبوعات یا یک مغازه کتابفروشی، تنها یک کلیک با شما فاصله خواهد داشت و به راحتی می‌توانید هرآنچه برای مطالعه به آن علاقه‌مند میباشید را تهیه و استفاده نمایید.
 
علاوه بر کاهش هزینه های حمل و نقل و صرفه‌جویی در وقت مخاطبین، نکته قابل توجه هزینه کمتر نسخه‌های الکترونیک این محصولات، نسبت به نسخه چاپی آنها است. علاوه برآن از تأثیر نشر الکترونیک در حفاظت از محیط زیست و درختان نمی توان چشم پوشی کرد.
 
تمامی این مسائل در حالی است که بزرگترین مانع بر سر راه گسترش نشر الکترونیک در کشور ما در سال‌های اخیر، عدم رعایت حقوق ناشر و به عبارت کلی، حق کپی رایت می‌باشد.
 
در این بین پایگاه اینترنتی گردسوز به عنوان اولین فروشگاه الکترونیک مجلات و کتب در ایران، از مهر ماه سال کار خود را آغاز کرد و توانست علاوه‌بر ارائه مجلات و کتب به صورت الکترونیک در قالبی کاربر پسند، با امکانات و کیفیت مناسب، حق کپی رایت آثار را به صورت کامل حفظ نماید. 
 
در کنار این امکانات، ارائه مجلات و کتاب‌های انتشار یافته در داخل، به مخاطبین این آثار در خارج از کشور به وسیله درگاه فروش ارزی، امکانی است در جهت آشنایی و استفاده هرچه بیشتر ایرانیان خارج از کشور و حتی مردم سایر کشورها، از محصولات فرهنگی تولید شده در داخل کشور.
 
به این ترتیب فصلی نو در ارائه محصولات فرهنگی در قالب الکترونیکی و بر بستر اینترنت فراهم شده است که امید می‌رود در آینده‌ای نچندان دور شاهد گسترش مخاطبین این حوزه و در نتیجه افزایش سطح مطالعه در میان مردم خوب کشورمان، باشیم.
 
برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از امکانات پایگاه اینترنتی گردسوز، کافیت به آدرس اینترنتی این پایگاه اینترنتی به نشانی www.gerdsooz.ir مراجعه نمایید.
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.