ابلاغیه وزارت صنعت از امروز در “بورس کالا” اجرا می‌شود

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

در اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران، عرضه بیش از ۵۰ هزار تن مواد پلیمری در تالار پتروشیمی گزارش شده است و امروز نخستین روز رسمی اجرای ابلاغیه وزارت صنعت، معدن و تجارت خواهد بود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)،‌ در معاملات روز گذشته بورس کالای ایران با وجود رشد قیمت پایه محصولات پتروشیمی، حجم عرضه ها تغییر محسوسی نداشت و کارگزاران از رشد عرضه ها در روز سه شنبه خبر دادند.

اطلاعیه عرضه بورس کالا برای امروز نیز گفته های کارگزاران را تایید می کند و  در معاملات روز جاری بیش از ۵۰ هزار تن مواد پلیمری روی تابلوی عرضه خواهد رفت.

یکی از کارگزاران بورس کالا در این باره گفت: نباید براساس معاملات دیروز در خصوص مجتمع های پتروشیمی قضاوت کرد چراکه حجم عرضه محصولات پتروشیمی در روزهای سه شنبه بیشتر از سایر روزها است و باید در انتظار معاملات امروز ماند.

احمد بیات افزود: حجم عرضه ها براساس اطلاعیه عرضه قابل توجه است و می توان گفت که ابلاغیه وزارت صنعت از امروز در تالار بورس کالا اجرایی می شود.

وی تصریح کرد: قیمت های پایه محصولات در معاملات دیروز ۲ تا ۱۰ درصد گران شد که درصورت عرضه همه جانبه پتروشیمی ها دیگر شاهد رقابت و رشد قیمت ها تا سقف ۱۰ درصد نخواهیم بود.

انتهای پیام/

— .

باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.