رازهای خوشبختی “زندگی مشترک” اینجاست!

بررسی‌های جدید دانشمندان نشان می‌دهد یک زندگی مشترک سالم و پابرجا نیازمند رعایت اصول و رفتارهایی ۲ طرفه است که زوج‌های جوان قبل از آغاز زندگی مشترک‌شان باید بدانند.

  برای شاد بودن و داشتن یک زندگی مشترک سرشار از شادی همواره زنان و مردان باید وسایلی را برای یک زندگی ایجاد کنند و پیدا کردن نقاط مشترک و جلوگیری از رفتارها و حرکاتی که طرف مقابل دوست ندارد و یا انجام تمایلات او، اصلی‌ترین راز پابرجایی یک زندگی مشترک طی سالیان متمادی است.  

بررسی‌ها نشان می‌دهند روان‌شناسان با مطالعه‌‌های روان‌شناسانه روی زوج‌های جوان دریافتند که اصلی‌ترین علت اختلافات در سال‌های اولیه از عدم شناخت یکدیگر صورت می‌گیرد و ذکر کردن و گفتن خصوصیات منفی و به یاد آوردن نکات منفی و اخلاقی به یکدیگر عامل اصلی بروز ناهنجاری‌ها و شدت گرفتن اختلافات می‌شود.  

گفتنی است روانشناسان بر این باورند تقسیم وظایف و شریک بودن در زندگی از نظر مال و دارایی و گذراندن تفریحات و پیگیری‌های مالی و اندوختن سرمایه در زندگی توأم با هم یکی دیگر از راه‌های داشتن و احساس کردن یک زندگی شاد است و زنان و مردان باید از هر لحاظی و در زندگی با یک دیگر سهیم باشند در این صورت می‌توان شادی را به راحتی احساس کرد.  

قدردانی و تشکر و به یادآوردن خصوصیات اخلاقی مثبت در یکدیگر می‌تواند نقش زیادی در ایجاد دلگرمی و افزایش محبت در بین زنان و مردان باشد. 

— if this is your content and you’re reading it on someone else’s site, please read the FAQ at momtaznews.com/content-only/faq.php#publishers.

هشت صبح
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.