۱۰ورزشکار ایرانی به میدان می روند

در روز دوم مسابقات المپیک ۲۰۱۲، ۱۰ المپین ایرانی در رشته های تیراندازی، تنیس روی میز، دوچرخه سواری و روئینگ کار خود را آغاز می کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: الهه احمدی و مهلقا جام بزرگ به عنوان اولین ورزشکاران ایرانی ساعت ۱۱:۴۵ دقیقه روز شنبه هفتم مرداد رقابت خود در تفنگ ۱۰متر زنان را آغاز می کنند، ابراهیم برخورداری نیز ساعت ۱۵:۳۰ در تپانچه ۱۰متر مردان وارد رقابت با حریفان می شود.
نوشاد عالمیان و نداشهسواری در رشته تنیس روی میز از ساعت ۱۳:۱۵ کار خود را در المپیک آغاز می کنند.
ورزشکاران دوچرخه سواری چهارمین گروه ایرانی هستند که از ساعت ۱۳:۳۰ شنبه رقابت خود با حریفان المپیکی را آغاز می کنند. علیرضا حقی، مهدی سهرابی و امیر زرگری نمایندگان دوچرخه سواری ایران در این بازیها هستند.
محسن شادی و سولماز عباسی در روئینگ تک نفره آخرین ورزشکاران ایرانی هستند که به ترتیب در ساعت های ۱۶ و ۱۷ روز شنبه با حریفان خود وارد مسابقه می شوند.

*برنامه کامل رقابت های روز دوم المپیک
در دومین روز مسابقات المپیک مسابقات بخش تیمی مردان تیرو کمان برگزار می شودکه ایران دراین بخش نماینده ای ندارد.
در این روز مسابقات بدمینتون، بسکتبال بانوان، والیبال ساحلی، بوکس، دوچرخه سواری مردان، سوارکاری، شمشیربازی ژیمناستیک هنری، هندبال، جودو، روئینگ، تیراندازی، شنا، تنیس روی میز، تنیس، والیبال بانوان و وزنه برداری نیز آغاز شده و روز دوم مسابقات فوتبال زنان نیز با بازی سوئد، ژاپن- برزیل، نیوزلند- کانادا، آفریقای جنوبی – آمریکا، کلمبیا- بریتانیا، کامرون و فرانسه، کره شمال پی گیری می شود. /ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.