۱۰ طرح مهر ماندگار سیستان و بلوچستان امسال بهره برداری می گردد

۲۶ام بهمن ،

ˈمحمود میریˈ چهارشنبه شب در کارگروه طرح های مهر ماندگار سیستان و بلوچستان که با حضور دستیار ویژه رییس جمهور برگزار شد، افزود: ۵۷ طرح بزرگ عمرانی در بخشهای مختلف این استان جزء طرحهای مهر ماندگار است .

وی بیان داشت: مهمترین این طرحهای زیر ساختی در حوزه بنادر و دریانوردی، صنعت و معدن، گاز، آب، میراث فرهنگی و گردشگری و نیرو است.

وی با بیان اینکه پروژه های مهر ماندگار سیستان و بلوچستان به خوبی و با دقت و کیفیت بالا انجام شده است، گفت: این طرحها سبب شد پیشرفت های زیرساختی خوبی بویژه در حوزه راه سازی استان داشته باشیم.

معاون عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با این وجود به سبب توقعات ایجاد شده و نیاز مردم در بخش های گازرسانی و راه آهن نیازمند توجه بیشتر و شتاب بخشی به طرحهای عمرانی هستیم.

میری همچنین با ارانه گزارشی از وضعیت راه سازی در محورهای زاهدان – زابل، زاهدان – بم و کنارک – جاسک خواستار توجه و عنایت بیشتر دولت و مساعدت دستیار رییس جمهور شد.

دستیار رییس جمهور نیز در سخنانی از تلاش مدیران دستگاههای اجرایی سیستان و بلوچستان بویژه استاندار این استان به سبب آنچه که اشراف کامل به نیازها و طرحهای عمرانی منطقه نامید، تقدیر کرد.

ˈعلی اکبر محرابیانˈ پس از شنیدن گزارش مدیران دستگاههای ذیربط دستور داد به بعضی از طرحهای عمرانی سیستان و بلوچستان اعتبار بیشتری اختصاص یابد.

۲۷۲۹

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.