۱۰ ایستگاه بیداری اسلامی در میدانهای شهر تهران راه اندازی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، «بیداری اسلامی» حرکتی مردمی است که در دو سال اخیر در جهان اسلام به صورتی خودجوش و مردمی به راه افتاده و دیکتاتورهای منطقه و دست نشانده های قدرت های استکباری را هدف قرار داده است. سازمان هنری رسانه ای اوج نیز با هدف حمایت معنوی از این حرکت فراگیر و روشنگری درخصوص ابعاد انقلاب های منطقه، ایستگاه های «بیداری اسلامی» را با شعار «حقیقت دیدنی است نه شنیدنی» از امروز به صورت رسمی در ۱۰ نقطه از شهر تهران راه اندازی کرده است. «میدان ولیعصر»،«فلکه اول صادقیه»،«میدان ونک»،«میدان تجریش»،«میدان نوبنیاد»،«میدان نبوت (هفت حوض) »،«میدان انقلاب»،«میدان بهارستان»،«چهار راه ولیعصر» و «سه راه تهرانپارس» محل استقرار این ایستگاه ها است.

بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان هنری رسانه اوج، فعالیت این ایستگاه ها از امروز در سطح شهر تهران آغاز شده است. ایستگاه های مذکور به صورت دیداری و شنیداری طراحی شده و از بخش هایی همچون: «خبر» و «عکس» تشکیل شده اند. در بخش «عکس» تصاویری از کشتار مسلمانان میانمار و سوریه قرار گرفته و در بخش اخبار نیز مطالب متنوعی درخصوص حرکت بیداری اسلامی و آخرین تحولات آن در جهان اسلام درج شده که علاقمندان می توانند این اخبار و تصاویر را به صورت ایستاده تماشا و مطالعه کنند.

ضمنا در هر یک از ایستگاه ها تلویزیون هایی وجود دارد که تصاویر و کلیپ های مختلف تولید شده در این خصوص را نمایش می دهند. بخش مهم فعالیت ایستگاه های بیداری، حضور کارشناسانی است که با دقت و حوصله به سوال های مراجعه کنندگان درخصوص تحولات جهان اسلام پاسخ می دهند. «روشنگری در خصوص اوضاع سوریه به عنوان خط مقدم جریان بیداری اسلامی»،«اطلاع رسانی درباره وضعیت شیعیان در کشور عربستان»،«معرفی انقلاب بحرین» و «آشنا ساختن مردم با دردهای مسلمانان میانمار و معرفی چالش میان بودائیان و مردم مسلمان» به عنوان چهار محور عمده و اصلی فعالیت این ایستگاه معرفی شده است.

ایستگاههای مذکور تا روز عید فطر و به صورت شبانه روزی فعالیت دارند و آماده برگزاری جلسات گروهی و بحث های چند نفره میان مخاطبان موافق و مخالف هستند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.