۱۰ تیم قبل از افطار تمرین می‌کنند

 فدراسیون فوتبال چند روز قبل از شروع فصل ۹۲ ـ ۹۱ انجام هر گونه جلسه تمرین قبل از غروب آفتاب را ممنوع اعلام کرده بود. این در حالی است که تعدادی از تیم ها نامه فدراسیون را نادیده گرفته‌اند و در اولین روز ماه مبارک رمضان اقدام به تمرین قبل از افطار خواهند کرد.

 استقلال تهران ساعت ۱۹ امروز را آغاز تمرینش اعلام کرده و در روزهای گذشته نیز علی دایی سرمربی راه آهن از نبود امکانات برای تمرین پس از افطار گفته بود.

 از باشگاه صبای قم نیز خبر می‌رسد نور ورزشگاه محل تمرین با مشکلاتی مواجه است و قمی‌ها نیز امروز قبل از افطار تمرین می‌کنند.

 تیم‌های داماش گیلان، نفت تهران، مس کرمان، فجر سپاسی،‌ تراکتورسازی تبریز، گهر دروود،‌ ملوان بندرانزلی نیز تمریناتشان را قبل از افطار آغاز خواهند کرد.

 تیم‌های آلومینیوم هرمزگان، نفت آبادان و فولاد خوزستان با توجه به شرایط آب و هوایی جنوب کشور و گرمای هوا، تمریناتشان را بعد از افطار انجام می‌دهند. تیم‌های پرسپولیس تهران، پیکان تهران، سایپای البرز و ذوب آهن نیز با توجه به فراهم بودن زمین مناسب و نور کافی بعد از غروب آفتاب تمریناتشان را انجام می‌دهند.

 مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز در این رابطه گفت: اگر بخواهیم بعد از اذان مغرب تمرین کنیم، ورزشگاهی نداریم که نور داشته باشد.

 وی ادامه داد: سازمان لیگ انجام تمرین قبل از افطار را برای روزه‌خواران منع کرده است! ما قبل از اینکه آقایان این قانون را بگذارند سال‌هاست که حتی یک لیوان آب هم به تمرین نمی‌بریم و به موازین شرعی معتقدیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.