۱۰ خوابگاه دانشجویی دانشگاه شیراز بازسازی شد

148-5.jpg

معاون دانشجویی دانشگاه شیراز گفت: ۱۰ خوابگاه دانشجویی دانشگاه شیراز در مجموعه پردیس ارم و دانشکده کشاورزی(باجگاه) بازسازی شده و مورد استفاده دانشجویان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، غلامرضا رخشنده‌رو در مراسم افتتاح خوابگاه‌های بازسازی شده دانشگاه شیراز اظهار کرد: خوابگاه شهید مفتح، سه خوابگاه از دانشکده کشاورزی و ۷ خوابگاه مربوط به دانشجویان دختر، با رقم یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بازسازی شده و در مورد استفاده دانشجویان قرار می‌گیرد.

وی گفت: یکی از این خوابگاه‌ها، خوابگاه شهید مفتح است که پس از ۱۵ سال مورد تعمیر و بازسازی قرار گرفته و در روند بازسازی آن، ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

رخشنده‌رو با بیان اینکه خوابگاه شهید مفتح در ۱۳ طبقه پذیرای دانشجویان پسر دانشگاه شیراز است، ادامه داد: این خوابگاه یکی از بزرگ‌ترین خوابگاه‌های متمرکز کشور بوده که ظرفیت دو هزار دانشجو را دارد.

معاون دانشجویی دانشگاه شیراز بیان کرد: در روند بازسازی خوابگاه شهید مفتح تعداد آشپزخانه‌های آن از ۷ به ۱۷ آشپزخانه افزایش یافت همچنین دستگاه تصفیه آب آشامیدنی نیز به این مجموعه اضافه شده است.

رخشنده‌رو اظهار کرد: پیش از این در این خوابگاه از کپسول گاز استفاده می‌شد که پس از بازسازی و تعمیر، گازکشی انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: خوابگاه شهید مفتح به منظور تعمیرات در ایام تابستان امسال به مدت دو ماه تخلیه و تعطیل بوده است.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.