۱۰ سال حبس برای یک دلقک به اتهام آزارجنسی

روزنامه ایران: دلقک مراسم مخصوص جشن‌‌های کودکانه در لاس‌وگاس پس از آزار و اذیت یک دختر ۱۲ ساله مجرم شناخته شد و با محکومیتی ده ساله به زندان رفت.

خوزه گودالوپ در حالی که لباس و آرایش یک دلقک شیرین و دوست داشتنی را داشت، دختری ۱۲ ساله را در پارکینگ خانه‌اش به دام انداخت و او را در یک مهمانسرا با زور و تهدید تسلیم نیت شوم خود کرد، اما این دختربچه پیش از آن که توسط دلقک کشته شود از چنگ او فرار کرد.

 دلقک شیطان‌صفت وقتی متوجه فرار دختر نوجوان شد برای این که هویتش لو نرود لباس‌هایش را از بین برد و با ظاهری عادی و معمولی در شهر به زندگی‌اش ادامه داد.

این وضع ادامه داشت تا این که پس از مدتی در ساحلی تفریحی دوباره نقشه شیطانی‌اش را به اجرا درآورد و در حالی که قصد داشت با ربودن دختربچه‌ای کم‌سن و سال به هدف شوم خود برسد در چنگ قانون افتاد و به زندان رفت.

 به گزارش پلیس از آنجا که این مرد ۹ سالی است که در مناطق مختلف شهر به عنوان دلقک در مراسم‌‌ مختلف شرکت می‌کند احتمالاً قربانیان بیشتری دارد. به همین خاطر به‌رغم محکومیت متهم تحقیقات در این باره ادامه خواهد داشت.

سخنگوی پلیس فولرتون می‌گوید: «ما هنوز از تعداد قربانیان او اطلاعی نداریم، اما امیدواریم با انتشار تصویر این مرد آنها را شناسایی‌ کنیم.»


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.