۱۰ طرح برتر دکور

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

به گزارش ممتاز به نقل از گروه بازار باشگاه خبرنگاراناز چسباندن کاغذ دیواری به کرکره ها گرفته تا رویه کوبی مجدد مبل ها با پرده های قدیمی، این ایده های فوری و آسان، تغییر بزرگی در منزل شما ایجاد می کنند.


۱٫ کلکسیونی زیبایی روی میز ناهاخوری به نمایش بگذارید.

بث وب، طراح این خانه در آتلانتا، از میز ناهارخوری برای به نمایش گذاشتن کلکسیونی از ظروف چینی زیبا استفاده کرده است. لازم نیست هر تکه با دیگری هماهنگی کامل داشته باشد.


۲٫ در داخل خانه، پرده آویزان کنید.

در آشپزخانه همین آپارتمان واقع در آتلانتا، یک پرده نخی آویزان شده است که فضای آشپزخانه را جدا کرده و وسایل داخل آن را از دید پنهان می کند.


۳٫ روملحفه ای هایتان را از طرح های مختلف انتخاب کنید و آنها را با هم ادغام کنید.

کن فالک، طراح این اتاق خواب واقع در منزلی در ماساچوست، می گوید که برای طراحی این اتاق از تم دریایی استفاده کرده و آن را شبیه اتاق ملوان ها کرده است. حالت ترکیبی روملحفه ای ها و نقش رنگ و رو رفته آنها گویی مجموعه ای از پارچه ها است که از صندوق یک ملوان درآورده شده اند.


۴٫ یک وسیله آنتیک در حمام بگذارید.

حمام مهمان در منزلی که فالک طراحی کرده است، هم تمیز و مدرن است و هم با تم اصلی منزل هماهنگی دارد. وجود حلقه نجات و میزی آنتیک در کنار وان سفید و مدرن فضای اصیلی ایجاد کرده اند.


۵٫ یکی از مبلمان ارزان را به رنگ سفید نقاشی کنید.

این اتاق غذاخوری خانه ای واقع در کانزاس سیتی که قبلاً ایوان بوده است، هم روشن است و هم نورگیر. سبب آن هم وجود رنگ سفید است. می توانید یک میز قدیمی ارزان بخرید و آن را به رنگ سفید نقاشی کنید و به آن جلوه تازه ای بدهید.


۶٫ دیواری را پر از بشقاب کنید.

همه جا می توانید بشقاب های زیبا و متفاوت پیدا کنید. تعداد آنها بسیار است و اغلب ارزان می باشند. می توانید کلکسیونی از آنها را در اتاق غذاخوری آویزان کنید. کل دیوار را از بشقاب بپوشانید گویی یک اثر هنری خلق کرده اید.


۷٫ کرکره های وینیلی را کاغذ دیواری بچسبانید.

اگر کاغذ دیواری اضافه برایتان مانده است، آن را دور نیندازید و به کرکره ها بچسبانید.


۸. راهروها را با فرش یا گلیم ترک بپوشانید.

بتسی برنهام، راهروی طبقه دوم این خانه کالیفرنیایی را با گلیم های ترک پوشانده است و در گوشه ای یک کاناپه مراکشی برای مطالعه ترتیب داده است. یک پرده حریر بافته تبتی هم به پنجره آویزان کرده است.


۹٫ مبل ها را از دیوارها دور کنید.

دور کردن مبل ها از دیوارها فضای صمیمی تری ایجاد می کند. در این اتاق نشیمن که بتسی برنهام طراحی کرده است، میز کنسول در وسط دو کاناپه پشت به پشت قرار داده شده و روی آن دو آباژور و دو مجسمه قرار داده شده است.


۱۰٫ مبلمان را با پرده های قدیمی رویه کوبی کنید.

پوج بون، طراح این اتاق نشیمن می گوید: “همه چیز در این اتاق برای خودش داستانی دارد.” او مبل راحتی قدیمی اش را با پرده های قدیمی اتاق غذاخوری رویه کوبی کرده است. این مدل پارچه دیگر تولید نمی شود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.