۱۰ میلیارد دلار برای توسعه آب هزینه کردیم/ تمام احزاب و گروه های سیاسی زیر سایه قانون اساسی حرکت کنند

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

رئیس جمهور در نشست خبری با رسانه های داخلی و خارجی گفت: در سال گذشته و امسال بیش از ۱۰ میلیارد دلار برای توسعه مدیریت آب کشور هزینه کرده ایم.

به گزارش گروه دولت باشگاه خبرنگاران؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی عصر شنبه در نشست خبری با رسانه های داخلی و خارجی در پایان هفته دولت گفت: در سال گذشته و امسال حدود ۱۰ میلیارد دلار برای زه کشی و مدیریت آب هزینه کرده ایم که یکی مهار آبهای مرزی و دیگری مدیریت آب کشاورزی است.

وی افزود: دولت به دنبال آن است که نفت و معیانات گازی را در شرایط تحریم بفروشد. امسال هم ۱۰۰ میلیارد مترمکعب به تولید گاز افزوده خواهد شد.

روحانی گفت: وضعیت کشاورزی وضع کشور نسبت به سال قبل بهتر شده است. در تولید گندم بالای ۷ میلیون تن خریداری شده است و تا ۵ سال آینده کشاورزی ما متحول خواهد شد.

رئیس جمهور اظهار داشت: آشتی و وحدت را جامعه بیشتر کرده و شکاف های اجتماعی و سیاسی را کم کرده و بعنوان ملت واحد دست به دست هم خواهیم داد. به اعتقاد من برای عبور از این پیچ تاریخی که مقام معظم رهبری تاکید کردند جامعه نباید دو قطبی شود و تمام جناح ها و احزاب تنها در چهارچوب قانون اساسی جرکت کنند تا شاهد نشاط اجتماعی و سیاسی باشیم. برخی ممکن است خوشحال نباشند.

خبر در حال تکمیل است …


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.