۱۰ نکته‌ ای که کنکوری‌ های ۹۲ باید بدانند

۲۹خردادماه،

 خبرگزاری ایسنا: کنکور ۹۲ با رقابت یک میلیون و ۸۳ هزار و ۵۷۱ داوطلب در روزهای ششم، هفتم و هشتم تیرماه، برگزار می‌شود و کارت اینترنتی ورود به جلسه آزمون از روز یکشنبه دوم تیر ماه توزیع می‌شود.

سازمان سنجش در پیشنهاد به کنکوری‌های ۹۲ تاکید می‌کند با توجه توزیع اینترنتی کارت شرکت در آزمون سراسری ۹۲ از روز یکشنبه آینده (دوم تیرماه) تا روز چهارشنبه (پنجم تیرماه)، در زمان مقرر به پایگاه اینترنتی اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات مندرج روی کارت اعتباری ثبت‌نام خود و شماره شناسنامه یا شماره پرونده و کد رهگیری و شماره شناسنامه، یک نسخه پرینت از کارت شرکت در آزمون خود تهیه کنند.

همچنین داوطلبانی که در دو یا سه گروه آزمایشی، متقاضی شرکت در آزمون سراسری شده‌اند، باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی اصلی، بر حسب مورد نسبت به پرینت کارت گروه آزمایشی دوم یا روه‌های آزمایشی دوم و سوم خود اقدام کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون سراسری، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

چنانچه داوطلبی به سبب در اختیار نداشتن اطلاعات کاربری مورد نیاز، موفق به کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، باید با همراه داشتن کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار، شخصا از روز دوشنبه سوم تیر تا روز چهارشنبه پنجم تیرماه از ساعت ۸ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۸ بر اساس جدول مربوط در اطلاعیه توزیع کارت آزمون سراسری ۹۲ در پایگاه اینترنتی سازمان سنجش، به باجه رفع نقص حوزه ذی‌ربط مراجعه کند.

داوطلبان باید برای ویرایش اطلاعات مورد نظر، به بندهای مربوط به آن در اصل اطلاعیه سازمان دربارهٔ تاریخ، نحوه پرینت کارت و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۹۲ در پایگاه اینترنتی سازمان سنجش، مراجعه کنند.

در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار الزامی است.

همچنین در حوزه‌های امتحانی صبح‌ها راس ساعت ۷ و بعدازظهرها راس ساعت ۱۴:۳۰ بسته خواهد شد و آغاز فرآیند آزمون صبح‌ها راس ساعت ۷:۳۰ و بعدازظهرها راس ساعت ۱۵ آغاز می‌شود، بنابراین، از ورود داوطلبان پس از بسته شدن در سالن‌های امتحانی به حوزه‌های امتحانی جلوگیری خواهد شد.

هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون، علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی مربوطه، باید اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مداد تراش، مداد پاک‌کن و یک سنجاق یا سوزن به همراه داشته باشند.

داوطلبان از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، پیجر، تلفن همراه، تبلت، جزوه، کتاب، ماشین حساب، هر گونه نت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیدا اجتناب کنند.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.