۱۰ هزار زن سرپرست خانوار تحت پوشش ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار

مدیر اداره اشتغال ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در حاشیه جشنواره زنان و تولید ملی گفت: ۱۰ هزار زن سرپرست خانوار تحت پوشش ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار قرار دارند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از  جشنواره زنان و تولید ملی، الهه عطایی  با بیان این که آموزش و اشتغال زنان همراه با مهارت در این مراکز تواما صورت می گیرد و این دو مبنای عمل ما در ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار است تصریح کرد: در بخش اداره اشتغال ستاد توانمندسازی در حوزه مراکز مهارت آموزی کوثر و بازارچه های خود اشتغالی، مشاغل خانگی را نیز در سطح مناطق ۲۲ گانه تهران دنبال می کنیم.
وی در ادامه  به مراکز کوثر اشاره کرد و گفت: مراکز مهارت آموزی کوثر نزدیک ۵ سال است که فعالیت خود را در مناطق ۲۲ گانه تهران  آغاز کرده است.
عطایی با بیان این که ۱۰ هزار زن سرپرست خانوار تحت پوشش ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار قرار دارند افزود: با احتساب خانواده زنان سرپرست خانوار بالغ بر ۴۰ هزار نفر تحت پوشش ما هستند. ضمن اینکه مبنای عمل بر روی مهارت و آموزش در حین اشتغال است.
مدیر اداره اشتغال ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار با بیان این که زنان بعد از توانمندی و کسب مهارت از این سامانه جدا می شوند گفت: ۱۰۸ مرکز داریم که در حدود ۸۷  مرکز ما فعال و  در بسیاری از حرفه ها مشغول به کار هستند.
وی در ادامه گفت: ما در مراکز کوثر علاوه بر ایجاد اشتغال و تامین امنیت شرایط نسبتا ایده آلی را برای آنان مهیا کرده ایم. به گفته عطایی در این مراکز مهارت های ویژه و مهم مهارت های روانشناختی و تربیتی برای زنان و خانواده های آنان نیز برگزار می شود./ف


باشگاه خبرنگاران

تا این لحظه ۶نظر ثبت شده
  1. نام شما...:

    سلام
    آدرس دقیق ستاد توانمند سازی کجاست ؟
    چجوری میتونم برای شرکت در جشنواره ها و نمایشگاه ها ثبت نام کنم؟

  2. غریبه:

    سلام
    بنده اطلاعات زیر رو در اختیارتون قرار می دم:

    آدرس ستاد توانمند سازی: میدان فاطمی-خیابان جویبار-کوچه برادران غفاری-پلاک ۶
    در ضمن برای مراجعه می توانید به شهرداری هر منطقه به اداره امور بانوان مراجعه نمایید.
    امیدوارم سربلند و موفق باشید

  3. نام شما...:

    من یک زن سرپرست خانوار هستم چطور می توانم به طور قطع وام تهیه کنم تا بتوانم یک تولیدی لوازم دوختنی آشپزخانه را راه اندازی کنم . خیلی نیاز شدید به این کار دارم لطفا مرا راهنمایی کنید.

    • محمدحسین امانی:

      درضمن نکته مهم توجه به پتانسیلهای مناطق مختلفه. گاه میتوان با بازاریابی مناسب کالایی رو که سودآور نیست به سود خوبی رساند .

  4. نغمه ارفعی زاده:

    با سلام
    مکان این ستاد کجاست ؟ من یک زن سرپرست خانواده میشناسم که نیاز به همیاری دارد. مکان مراکز کوثر کجاست ؟ اطلاع رسانی این کار عظیم وپسندیده کمرنگ است
    وبانوانی هستند که در این زمینه می توانند یاری برسانند با تشکر

    • نجمه فرزانه:

      با سلام ادرس این مرکز کجاست؟منطقه ۱۰؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.