۱۰ هزار مسکن‌‌مهر در هشتگرد تحویل شد

۲۹خردادماه،

www.BanaNews.irرییس‌جمهور در آخرین روزهای کاری‌اش کماکان برای افتتاح پروژه‌های مسکن‌مهر حاضر می‌شود.
محمود احمدی‌نژاد دیروز ۱۰ هزار واحد مسکونی‌مهر در شهر جدید هشتگرد را افتتاح کرد.

به گزارش رییس‌جمهور با حضور در شهر تازه هشتگرد استان البرز ۱۰ هزار واحد مسکن مهر این شهر را افتتاح کرد و با حضور در یکی از واحدهای این مجموعه مسکن مهر به طور نمادین کلید آن را به مالک آن واحد واگذار کرد.
پروژه مسکن مهر شهر تازه هشتگرد با تاکید بر فناوری بومی و ایرانی به صورت کاملا صنعتی احداث شده و واحدهای این مجتمع هر کدام ۸۲ متر زیربنا دارد؛ ساخت واحدهای مسکونی در این پروژه ۳ سال به طول انجامیده است. وزیر راه‌وشهرسازی نیز در این مراسم،  از افتتاح ۴۷ هزار واحد مسکن مهر هشتگرد تا پایان فصل پاییز خبرداد و گفت: مترو کرج – هشتگرد به زودی افتتاح می‌شود.

 

علی نیکزاد افزود: در شهر تازه هشتگرد که ۴۳۲۰ هزار هکتار وسعت دارد ۴۷ هزار واحد مسکونی مهر با استفاده از انواع روش‌های سنتی و نوین در حال ساخت است.
وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی شده ماهانه ۵۰۰۰ واحد مسکونی در این شهر افتتاح شود، افزود: طبق برنامه‌ریزی تا آخر آذرماه ۴۷ هزار واحد مسکن مهر در این شهر افتتاح می‌شوند.
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در کنار ساخت مسکن مهر در این منطقه، مدرسه، مسجد، مجتمع‌های تجاری و فضای سبز نیز در حال ساخت است، گفت: با توجه به تاکید رییس‌جمهور در ارتباط با گسترش خط مترو در این منطقه، جهت تسهیل رفت و آمد و حمایتی که استانداری انجام داد در حال حاضر مقدار قابل توجهی از مسیر متروی کرج به سمت هشتگرد ریل‌گذاری شده تا متروی کرج به هشتگرد متصل شود.  به گفته نیکزاد، رییس‌جمهور دو ماه قبل از عید، بودجه قابل توجهی برای گسترش متروی هشتگرد و پردیس اختصاص داده بود و امسال نیز ردیف بودجه‌ای برای این موضوع اختصاص داده شده که در آینده‌ای نه چندان دور شاهد افتتاح این خط خواهیم بود.

– ، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.