۱۰ هنرمند ایرانی برای حضور در پنجمین سمپوزیوم مجسمه‌سازی انتخاب شدند

۲۷فروردین۱۳،

شورای انتخاب آثار پنجمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران، آثار ۱۰ هنرمند ایرانی را برای حضور در این اتفاق هنری برگزید.

به گزارش هنرآنلاین، با پایان ارزیابی آثار هنرمندان ایرانی پنجمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران، آثار ۱۰ هنرمند برای حضور در این سمپوزیوم انتخاب شد.

بر این اساس شورای انتخاب آثار پنجمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران متشکل از سیمین اکرامی، کورش گلناری، محمدحسین عماد، محمدرضا ذبیح‌الله‌زاده و ریما اسلام مسلک، آثار محمد مروستی، مرضیه میرمطهری، مهدی رنگچی، مهدی آشوری، فاطمه مجیدی، سمانه ریحانی، علی وزیری، پژمان علومی، مرتضی باقری مصلح آبادی و رضا حسن زاده؛ را برای حضور در پنجمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران انتخاب کردند.

همچنین پیش از این آثار هفت هنرمند بین المللی؛ پتر پتروف (Petre Petrov)، رومن میدو دیمیتروف (Rumen Mihov Dimitrov) نیکولای یو تو (NIkolay Yotov)هر سه از بلغارستان، فرناندو آلوارز پرز (Fernando Alvarez Perez) از اسپانیا، لنی راتناساری ویچرت (Lenny Ratnasari Weichert) از اندونزی، کریستین ری (Christian Rey) از اروگوئه، گواجاردو روبیو (Mauricio Guajardo Rubio) از شیلی؛ برای حضور در این اتفاق هنری انتخاب شده بود.

پنجمین سمپوزیوم مجسمه‌سازی با چوب از ۱۰ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در پارک نوروز واقع در بوستان آب و آتش برگزار می‌شود. این اتفاق هنری همزمان با روز خلیج فارس افتتاح می‌شود که عنوان یادواره خلیج فارس برای این دوره از سمپوزیوم انتخاب شده است و طی ۱۰ روز این سمپوزیوم با حضور مردم برپا خواهد شد.

سمپوزیوم مجسمه سازی با چوب به صورت غیر رقابتی با هدف توسعه هنر مجسمه‌سازی معاصر ایران و تلطیف فضاهای شهر تهران از طریق فراهم آوردن شرایط بروز و شکوفایی آفرینش‌های هنری، تعمیم نگاه زیباشناسانه در جامعه، تبادل تجربیات، اطلاعات و مهارت‌ها، در زمینه مجسمه سازی شهری در میان هنرمندان و آشنایی شهروندان با مراحل اجرای آثار هنری، برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۳۱


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.