۱۰۰ درصد پاسخگوی تقاضای دانشجویان برای وام تحصیلی هستیم

با توجه به منابع پیش بینی شده در صندوق رفاه دانشجویی ۱۰۰ درصد تقاضای دانشجویان در خصوص وام تحصیلی و وام شهریه را پاسخگو هستیم.

گودرزی قائم مقام صندوق رفاه دانشجویی در گفتگو با خبرنگار صنفی آموزشی باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به منابع پیش بینی شده در صندوق رفاه دانشجویی به صورت  ۱۰۰ درصد تقاضای دانشجویان در خصوص وام های تحصیلی، وام شهریه و وام تغذیه را پاسخگو هستیم.
 
وی با بیان اینکه هیچ دانشجویی بعد از تقاضا از دریافت وام محروم نخواهد بود، گفت: اگر دانشجویی وام دریافت نکند یا به دلیل عدم ثبت نام یا عدم اعلام تقاضای دانشجو در خصوص وام است.
 
**ظرفیتی نزدیک به ۲ هزار واحد تخصیص به خوابگاه دانشجویان متاهل
 
گودرزی در ادامه تصریح کرد: وام تحصیلی از جمله وام های پر مخاطب دانشجویی است ما برای دانشجویان مجرد و برای هر ترم تحصیلی مبلغ ۳۷۵ هزار تومان و برای دانشجویان متاهل به ازای هر ترم تحصیلی مبلغ ۵۲۵ هزار تومان در نظر گرفته ایم.
 
قائم مقام صندوق رفاه دانشجویی اظهار کرد: برای خوابگاه دانشجویان متاهل نیز از ظرفیتی نزدیک به ۲ هزار واحد استفاده خواهیم کرد.
 
وی با بیان اینکه وام ودیعه مسکن در اعتبار سرانه دانشگاه ها ۱۰۰ درصد افزایش یافته است، عنوان کرد: قصد داریم به تمام دانشجویان متاهل متقاضی وام ودیعه مسکن پاسخ مثبت دهیم.
 
وام ودیعه مسکن برای هر دانشجو ۵۰ درصد افزایش یافته است همچنین برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی در شهر تهران مبلغ را از ۵ میلیون تومان به ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش دادیم.
 
**۸۰ درصد هزینه تحصیل هر دانشجو پرداخت می شود
 
با توجه به اینکه در سال تحصیلی جاری برای اولین بار در دانشگاه های دولتی، دانشجوی نوبت دوم مقطع دکترا پذیرش می شود، برای هر ترم تحصیلی ۲ میلیون و پانصد هزار تومان و در مجموع ۲۰ میلیون تومان پرداخت می شود و ۸۰ درصد هزینه تحصیل هر دانشجو را پاسخگو خواهد بود.
 
وی خاطر نشان کرد: برای دانشجویان کارشناسی ارشد نیز مبلغ یک میلیون تومان برای هر ترم تحصیلی در نظر گرفته شده و از اول سال تحصیلی قابل پرداخت است./عط


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.