۱۰۰ هنرمند ایرانی دیگر نیز به GEM TV می پیوندند؟!!!

تاریخ انتشار: ۱۲ January 2016 | 11:59 pm

شوک خبری: بزودی 100 هنرمند دیگر نیز به GEM TV می پیوندند!

در شبکه های تحت مدیریت خود طی چند ماه آینده سخن گفته است، موفق به جذب بیش از ۱۰۰ فعال سینمایی و تلویزیونی و افراد مرتبط با این دو حوزه در رشته های مختلف فنی و تکنیکی شده و به تدریج برای اقامت و مهاجرت قطعی آنان در کشور ترکیه در حال اقدام است.

رابعه اسکویی، چکامه چمن ماه و حالا ..؟

این روزها مهاجرت برخی هنرمندان و بازیگران عرصه سینما و تلویزیون به خارج از کشور برای بازی در فیلم ها و سریال های شبکه «جم» نقل بسیاری از مجالس و رسانه های گروهی شده است؛ چهره هایی چون مهدی مظلومی، چکامه چمن ماه، مانی کسرائیان، رابعه اسکویی و… که نامشان پیش از این در تیتراژ بسیاری از آثار تصویری و نمایشی کشور در جایگاه بازیگر و کارگردان قرار داشته و مخاطبان وطنی با فعالیت آنان آشنایی داشته اند.

با وجود واکنش های متعدد و اظهار نظرهای گوناگون در قبال این حرکت هنرمندان و فارغ از سوابق شبکه های فارسی زبان ماهواره ای، اطلاعات حاصله از یک منبع موثق، از ابعاد بیشتری از این اتفاق ناگوار حکایت دارد.

بنا بر این گزارش یک تهیه کننده مطرح سینما که نخواست نامش فاش شود ادعا کرد که سعید کریمیان مدیر گروه جم تی وی که از مدتی پیش به صراحت از ساخت سه سریال تلویزیونی با زبان فارسی و عوامل صد در صد ایرانی!؟ در شبکه های تحت مدیریت خود طی چند ماه آینده سخن گفته است، موفق به جذب بیش از ۱۰۰ فعال سینمایی و تلویزیونی و افراد مرتبط با این دو حوزه در رشته های مختلف فنی و تکنیکی شده و به تدریج برای اقامت و مهاجرت قطعی آنان در کشور ترکیه در حال اقدام است.

همچنین بنا بر اظهارات این سینماگر و بنا بر برخی شواهد موجود و نقل قولها، برای این دسته از افراد که حتی شامل نیروهای خدماتی و پشتبیانی نیز می شود حقوقی ثابت و ماهیانه معادل ۳۰۰۰ لیره ترک معادل حدود ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است که با احتساب رقم اجاره یک واحد آپارتمان متوسط در منطقه اقامت این افراد آنهم در یکی از شهرهای درجه دو ترکیه، رقمی حدود ۳ میلیون تومان برای مهاجرین هنرمند ایرانی باقی می ماند که این رقم در صورت عقد قرارداد برای هر گونه فعالیت در یکی از تولیدات شبکه جم به رقم ۱۰ هزار لیر در ماه نیز قابل افزایش است.

با وجود این اوصاف، در صورت صحت این آمار اگرچه رکود عمومی کشور دامن اصحاب فرهنگ و هنر را نیز در بر گرفته است، لیکن باید بطور جدی این موضوع در دستور کار مدیران فرهنگی از جمله مسئولان بخش های هنری کشور قرار گیرد تا هم نسبت به تأمین مسائل مالی و معیشتی هنرمندان و سینماگران اهتمام عملی ورزند و هم تدابیری اتخاذ نمایند تا این اقدام تلخ و ناخوشایند به رویه ای جاری و معمولی تبدیل نگردد.

نکته نگران کننده اینکه اینگونه مهاجرت ها به هر دلیل، در حالی صورت گرفته و در حال توسعه است که با تگاهی به سوابق مدیر این گروه تلویزیونی ماهواره ای و ارتباط وی و خانواده اش با سازمان منافقین از زمان حضور در پادگان اشرف عراق تا حال حاضر، به سهولت میتوان متوجه هدف شوم و منفعت طلبانه گردانندگان این رسانه خزنده و البته پرمخاطب داخلی گردید.

در عین حال با وجود انفعال در بسیاری از عرصه های مختلف در کشور از زمان استقرار دولت تدبیر و امید و تعطیلی بسیاری از برنامه ها و پروژه های سینمایی و تلویزیونی، همانگونه که اقشار مختلف مردم با دشواری های بسیار زندگی خود را سپری می سازند لیکن توجیه قابل قبولی برای فعالان و چهره های هنری وجود ندارد که با بی تفاوتی و فراموش نمودن عزت نفس و غیرت ایرانی اسلامی خود، تنهعا به دلیل فشار اقتصادی مبادرت به این اقدام نمایند و در آثاری حضور بهم رسانند که علاوه بر شبهات شرعی از محتوای ضداخلاقی و اهداف تخریبی علیه استحکام خانواده های ایرانی برخوردارند.

گردآوری : گروه فرهنگ و هنر ممتاز نیوز
momtaznews.com/culture
منبع : cinemapress.ir

 

تا این لحظه ۴۲نظر ثبت شده
  1. بنده خدا:

    آقا کدام معیشت؟ نگاهی به عملکردهای دولت ها و مسئولین دیگه تو این ۳۶ سال حکومت بیندازید لطفا. کی معیشت بهتر شده تا حالا؟ همیشه بدتر شده و تنها پیش بینی تو دنیا که حتما درست از آب در میاد اینه که معیشت در ایران بدتر هم خواهد شد.

  2. J.E:

    بب

  3. جواد الهی:

    س

  4. جواد الهی:

    لسسسس

  5. Javad Elahi:

    چادر برترین و بهترین زینت برای زنان شیعه آریایی هستش.اما یک نکته ای هستش اونم اینه که زنان ما چادری ای نباشند که مثل بعضی از دختر های این شهر گنبد کاووس(استان گلستان) باشند که با این پسرهای ترکمن نجس مغولی بیان گفتگو های نامتعارف و بگو بخند داشته باشند.غیرت داشته باشید شما شیعه هستید.مخالفت خودتون نسبت سه خلیفه ملعون و دشمنان ایران داشته نشان بدید!

    • بنده خدا:

      موافقم آقا جواد. ولی به نظرتان مالک روحی احساسات عاطفی شون این دخترا تو این جامعه کی باید باشه؟ ما شیعه ها باید اینقدر فعال بودیم که به هر پسر نجس ترکمن اجازه فعالیت نمی دادیم و خودمون یه کاری می کردیم که دختران کشور به وجود پسران شیعه افتخار کنن نه اینکه به ما بی اعتنا باشن.

    • بنده خدا:

      موافقم آقا جواد. ولی به نظرتان مالک روحی احساسات عاطفی این دخترا تو این جامعه کی باید باشه؟ ما شیعه ها باید اینقدر فعال بودیم که به هر پسر نجس ترکمن اجازه فعالیت نمی دادیم و خودمون یه کاری می کردیم که دختران کشور به وجود پسران شیعه افتخار کنن نه اینکه به ما بی اعتنا باشن.

  6. رضا:

    خود گویی و خود خندی چه مرد هنرمندی!!! معلومه که نظرات مخالف سانسور شده!!! اگه اینطور نباشه باید برای ایرانیها متاسف بود که همشون یه جور فکر میکنن!!!!

  7. نام شما...:

    این گودزیلا (رابعه اسکویی) چی توی خودش دیده که خواسته به بقیه هم نشون بده؟؟؟؟

  8. parisa:

    خوب میشداگه اینامیفهمیدن قبل اینک هنرمندباشن انسانن هه یادشون رفته چی بودن اگ مردم پشتشون نبودن ب هیچ جانمیرسیدن حالارفتن اونوردارن برعلیه ارزشهای ملت برعلیه اعتقادات همین مردم رفتارمیکنن تاسف هم براشون کمه..

  9. رضا:

    حیف هنرمند که تیتر خبر زدی بزن ۱۰۰وطن فروش تن باخته

  10. کربلایی:

    بعضیاشون هنرمند نیستن دلغکن/
    هنر باید اندیشه نو در آثار بنیادی دیدگانمون بگذاره نه اینکه خلاف راه سعادت را شکوفا کنه
    خدا به دادمون برسه با این تفکر نوین غرب که بدبختمون کرده///

  11. gray pencil:

    جای تاسف داره که تا هنرمندامون هستن کسی نگاسون نمی کنه … توی بدترین شرایط اقتصادی کار می کنن و بخاطر فرهنگ این کشور از خودگذشتگی می کنن

  12. امیر لیتو:

    لل

  13. m.fiter:

    ایران مثل باغ سیب میمونه، اگه دقت کنید شاید روی هر چند تا درخت یه سیب پوسده باشه، چه خوب میشه که اون پوسیده ها دیگه رو درخت نباشن، مثل همین گلشیفته فراهانی و امثالاش.

  14. soheil:

    اکثر شما از روی شکم سیری صحبت میکنید.تا حالا شده صبح که از خونه میاید بیرون همسرتون بهتون بگه ده هزار تومان برای من پول بذار تا برای نهار بچه ها کاری کنم.بدتر از اون اینه که نتونی حتی اون ده هزار تومان رو بدی تا بچه هات نهار بخورن.نیاید بگید که من تنبلم و عرضه ندارم چون تا دوسال پیش زندگی متوسط رو به بالایی داشتم و هیچ وقت غم بی پولی رو نخوردم.اما برای سیر کردن شکم بچه هام مجبورم دست به هرکاری بزنم چون دیگه بریدم.خوش باشید

    • farimah:

      واقعاحرفاتون درسته درکتون میکنم

    • ملینا:

      خدایی فازت چی بود از گفتن این حرفا؟
      الان یعنی میخوای توام از فقر بری لخت شی؟خخ
      یا اونا از بی پولی رفتن اونور؟
      یا فقط خواستی درددل کنی؟

  15. فرشید:

    اون گلشیفته که شد استاد کثافت کاری، بدبخته، بازم اگر قابل هدایته که خدا هدایتش کنه ،وقتی که پا روی آیه های حجاب گذاشت و بی اعتنایی به سخن خدااا کرد ،اعلام کرد که ای خدا من با تو دشمن شدم و رهبری میکنم مردمو به دشمنیه تو ،اینا فعلا نمی فهمند چند سالی که تو غربت موندن موهاشون مثل دندوناشون سفید شد اون موقع غصه پاکی و ابرو داشتنو میخورن

    • پریا:

      لا اکراه فی الدین اولا دوما شما که مسلمونی چرا توهین می کنی؟
      اکثرا کامنتای زننده وتوهین آمیز…
      چرا خب؟
      دینتون رو اینجوری تعریف می کنید یه دین اجباری وزوری:)

      • pejman.arash@yahoo.com:

        افرین پریا باهات موافقم اجباری دردین نیست بهشت زورکی هم که اجبارنیست دوست دارم

        • پرستو:

          داداش یا خیلی خنگی یا زرنگ
          میگم میخوای به جای اسمت شماره موبایلتو میذاشتی خخخخخخخخ
          راحت تر بود خخخخخخ

      • مهسا:

        فقط دوست دارن تو کار هم دخالت کنن و قضاوت کنن…هر کسی واسه کار خودش دلیل داره…چه درست چه اشتباه…کاش یاد بگیریم با فرهنگ باشیم…

        • زهرا:

          عزیزمن اگ با برهنه شدن و بی ابرویی با فرهنگ میشیم همون بهتر ک بی فرهنگ بمونیم اونایی ک رفتن اونور تنها ابروی خودشونو نبردن ابروی هرچی دختر و زنه ایرانیه بردن

      • زهرا:

        واقعا حرفت ب جا بود

  16. Zahra:

    ای ول ما هم بریم بازیگر بشیم.

    • مریم:

      من با دیدن کشف حجاب اینها متحول شدم و محجبه شدم .
      اخه خیلی مسخره بازی در اوردن . اخه کشف حجابم جار زدن داره ؟ نمیدونم تا دیدم چرا مور مورم شد . یهو یاد اخر زمان افتادم .

  17. جواد:

    وقتی میگن اکثر بازیگرای تلویزیون و سینما فاسدند به خیلیهاشون و شاید هم همشون برمیخوره و زمین و زمان را به هم میدوزند، والا این افراد که داخل ایران هم قید و بندی به هیچ چیزی(منظور اعتقادات مذهبی و این قبیل مسائله) ندارن ، نمیدونم خارج رفتن و کشف حجابشون دیگه چه صیغه ایه، مگه این بندگان خدا داخل ایران که هستند حجاب و عفاف دارند که این جور خبرها را توی بوق و کرنا میکنید و کشف حجابشون را جار میزنید، با این رفتار یه کوچولو از همون فسادشون را آشکارتر میکنند، البته هنوز مونده تا به گلشیفته جون برسند اما دیری نپاید که موارد دیگشون هم آشکار بشه، قابل توجه عزیزانی که این مفاسد را الگوی خودشون قرار داده و میدند… البته آزادیه دیگه آزادی… میفهمی؟!!!

    • مینا:

      من قبلا بدحجاب بودم و تقریبا یکساله محجبه ی کامل شدم . الان وقتی فکر میکنم و میبینم که حجاب چقد ارامش داره نمیخوام با دنیا عوض کنم . همش با خودم میگم قبلا چقد احمق و بی سلیقه و سخت دل بودم که خوشم از بدحجابی و نمایش میومد . من عاشق حجابم عاشق . خدا رو شکر که خداوندم مثل این کشف حجابها ولم نکرد و بهم سیلی نزد .

  18. امیر امیری:

    سلام هنرمند زمانی هنرودستاورد هنریش به مرحله ظهورمیرسه که تمام ایتم های اخلاقی دراو هویدا شه وهیچ اثار غیراخلاقی دراون نمایان نشه

  19. فرزانه:

    نه عزیزم،اینا دردشون چیز دیگه اس، آدم اگر شرف داشته باشه از گشنگی لای کارتون کنار خیابون میمیره ولی مملکتو فرهنگ و دینشو به حراج نمیذاره.

    • جواد الهی:

      این حرف درسته واقعا.یک حرف شیعه گونه زدید

      یا حجت ابن الحسن العسگری (ع)

  20. تینا:

    مردم بیچاره به هرسختی دارن زندگی میکنن اینا آدم نیستن حالا میخوان به فکر هنرمندان باشن که فرارنکنن برن اونور نه اینکه خیلی درآمدشون کمه اینجاسالی چندبار میرن خارج خوش میگذرونن درحالیکه یه کارمند درسال یه سفر داخلی هم به سختی میره .خون اینا از مردم عادی رنگینتره اینا بخاطر آزادیهای بی حدوحصرو بی لیاقتی خودشونه که میرن اونجا

    • یاسمین:

      ببخشید اما کسی نگفته با بدبختی زندگی کنند. ..اگه فقیر بدنیا بیای مقصر نیستی اما اگه فقیر زندگی کنی و بمیری خودت مقصر. ..همه نیاز به پشتیبانی دارن ولی کجاس پشتیبان تو این آشفته بازار…بعدشم حتی پیامبر در مورد افراد قضاوت نمیکرد ولی میبینم خیلی راحت در مورد چادرپوشیدن یا نپوشیدن نظر میدین خدا هدایتتون کنه

  21. اعظم:

    ما به شنیده ها اعتماد نمی کنیم به دیده ها اعتماد میکنیم .
    در ضمن اگرم اینطور باشه پس چه ادمهای گشنه و دری وری هستند . واقعا ایم ساری

    • ارش بهادری:

      بنده خداهای غرب زده
      میگن بدحجابها و بی حجابها ادمهای سرخورده و عقده ای هستند راسته .

      • ترانه:

        من دو روزه چادری شدم به جمع بافرهنگها و اصیل ها اضافه شدم خیلی کلاس داره بخدا . بقران دارم لذت معنوی میبرم .

        • سوگل:

          به جمعمون خوش اومدی گلم

        • nasim:

          به جمعمون خوش اومدی عزیزم بله لذت داره وقتی ادم حجابشو حفظ میکنه احساس میکنه برای خودش ارزش بیشتری قائله

          • ندا:

            به جمع باشعورها و خودنباخته ها و زرنگ ها خوش امدی ترانه جون

            • اقای وطن پرست:

              این کشف حجاب نشانه ی اخرین سیلی خدا به این زنهای بدحجابه . چون خدا اینها رو لایق ندید . از بس دلشون تاریک و سیاهه و جایی برای نگاه خدا نگذاشتند .

        • ئاراس:

          آها خیلی کلاس داره

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.